Kolme noista valtioista olivat diktatuureja ja ihmisoikeuskehitysmaita. Ukraina sentään paransi demokratiaa ja ihmisoikeuksia Janukovytšin syrjäyttämisen jälkeen. Niin, kummat maat ansaitsevat enemmän selkäsaunaa? Tyranniat vai demokratia?
[
7 viestiä
|
]
⭰
Politiikka
Nasta jekku
Usassa saa pidättää kenet vaan kadulla
Nigga
murica
amerimutt
Hyvät Herrat
kelluvat arkut
"Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite