P-Kinky ei nyt tajunnut ettei tuossa halveerata suomalaista tienrakennus taitoa, vaan sitä että tieverkostoa ei ylläpidetä edes tyydyttävällä tasolla. Autoilijoilta kyllä kerätään se reilu 9 miljardia €uroa veroja vuosittain, mutta tie ; raideverkoston ylläpitoon, perusparannuksiin ja rakentamiseen valtio osoittaa vuosittain reilu 700- alle 980 miljoonaa €uroa, loput rahoitaa kunnat / kaupungit / osuuskunnat / yksityiset yhtiöt. Joten kyllä ne suomen tiet alkaa olemaan aika kuoppa uria täynnä kun ei niitä kunnosteta edes 20-30 vuoden välein.
Se tietotaito on kusetus. Sama meininki on ollut venäjällä iät ja ajat. Kartellisopparista 60 miljoonan euron sanktio. Duunarit saivat kenkää. Kuinkas muutenkaan kun duunarit ilmeisesti tämän sopimuksen olivan tehneet.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Taas kerran taidokasta roskapostia
Mr. James Potku
wanky shit demon
Poterokoira
Poliisi kiipelissä
hapsi_, Nakuankka and a "Sheep Simulator"
poiliittisia lupauksia
parhaat jälkiruuat
Laitoin lahjan sulle...
Pidä tunkkis
Läskin Paskan Amerikanserkku
Älä koske paskaan!
Eka päivä salilla
Neekeri kaupassa
Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!)