pitbull pitbull
Muutama kuva 5. Muutama kuva 5.
big benin big benin
Unclesampatriot Unclesampatriot
RÖMPSIS RÖMPSIS
Natsit tulloo ja helemat paukkoo Natsit tulloo ja helemat paukkoo
Nyt kirvelee! Nyt kirvelee!
Zoomer Zoomer
gondola brofessional gondola brofessional
Virgin-Aho vs Ano Chad Virgin-Aho vs Ano Chad
Kukkuu.. Kukkuu..
Muutama kuva 3. Muutama kuva 3.
genraali spörde genraali spörde
sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä
Kun tilaat random shittiä ja postikin vielä kusee kaiken! Kun tilaat random shittiä ja postikin vielä kusee kaiken!
En ymmärrä mikä tässä mättää En ymmärrä mikä tässä mättää
Petteri kantaa vastuuta Petteri kantaa vastuuta
Junes Lokka Junes Lokka
Kuka tunnustaa? Kuka tunnustaa?
kassalla kassalla
kallis on maa kallis on maa
Cherry Cherry
Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️ Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️
Näinhän se menee Näinhän se menee
 708 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 19.04.2018 17:31:03
[ + 5 | ]

Kun posti toimittaa tilaamasi telkkarin

[10922] [kustipaskoi.jpg] [0.14 MB] [625x781] [] []
kustipaskoi.jpg

posti

(24)  · 

paketti

(29)  · 

paskana

 · 

särkyvää

19.04.2018 17:47:55
#48900 [+-] Piilota Suosittele

He hee kait tiedötte että toi fragile/särkyvää merkkaa mitään ja mahdolliset korvaukset maksetaan painon mukaan...eli jos lähetät kaks telkkaria, joista toinen maksaa 2000€ ja toinen 200€..ni painon ollessa sama, korvaus molemmista sama.

Truestory.jpg

19.04.2018 18:37:57
#48926 [+-] Piilota Suosittele

Suomen posti on yksi suuri vitsi, ei jaa kirjepostia tiistaisin, kun vakuutettu ja kirjattu kirje katoaa (284€ arvoinen) maksaa posti hirveän reklamoinnin jälkeen ensin 50€ ja asianajajan uhkailukirjeen jälkeen loput 234€+asianajajan 168€ kulut. Onneksi on sentään vaihtoehtoja kuten matkahuolto ja (kallis) ups.

[ 7 viestiä | ]