Annan busun :3 Annan busun :3
Godspeed You Black Emperor - East Hastings Godspeed You Black Emperor - East Hastings
:> :>
Joulumusiikkia Joulumusiikkia
viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään
Kuvakommentti Kuvakommentti
paistia paistia
Steve-3PO Steve-3PO
Mokugyo Mokugyo
Kaikki lahjat on mun Kaikki lahjat on mun
spurdo spurdo
Hyvää joulua Hyvää joulua
Unelma Unelma
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
1010101010101010 1010101010101010
rynkytystä rynkytystä
Tyhmii karttoi (Cp2020 luolasto) Tyhmii karttoi (Cp2020 luolasto)
Oskarista tulee insinööri Oskarista tulee insinööri
Keisarin vaipat Keisarin vaipat
Emme pura kuusta tänä vuonna :3 Emme pura kuusta tänä vuonna :3
Jos jonkun mielestä tuo on seksikästä niin tappakoon itsensä Jos jonkun mielestä tuo on seksikästä niin tappakoon itsensä
i'm done with your shit Karen i'm done with your shit Karen
seleffie seleffie
koira tuo kulkukissen :3 koira tuo kulkukissen :3
 711 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 19.04.2018 17:31:03
[ + 5 | ]

Kun posti toimittaa tilaamasi telkkarin

[10922] [kustipaskoi.jpg] [0.14 MB] [625x781] [] []
kustipaskoi.jpg

posti

(24)  · 

paketti

(29)  · 

paskana

 · 

särkyvää

19.04.2018 17:47:55
#48900 [+-] Piilota Suosittele

He hee kait tiedötte että toi fragile/särkyvää merkkaa mitään ja mahdolliset korvaukset maksetaan painon mukaan...eli jos lähetät kaks telkkaria, joista toinen maksaa 2000€ ja toinen 200€..ni painon ollessa sama, korvaus molemmista sama.

Truestory.jpg

19.04.2018 18:37:57
#48926 [+-] Piilota Suosittele

Suomen posti on yksi suuri vitsi, ei jaa kirjepostia tiistaisin, kun vakuutettu ja kirjattu kirje katoaa (284€ arvoinen) maksaa posti hirveän reklamoinnin jälkeen ensin 50€ ja asianajajan uhkailukirjeen jälkeen loput 234€+asianajajan 168€ kulut. Onneksi on sentään vaihtoehtoja kuten matkahuolto ja (kallis) ups.

[ 7 viestiä | ]