Vuolee ajatus hiljaisuudesta patsaan Se murenee heti kun paikkansa muistaa Takoo nälkä kuvia unettoman silmään Tuonen tyttäret laulaa kutsuaan kylmää
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Oi tule luoksemme Olit rampa tahi sokea On lähtösi varma Halpa ja nopea Ei ihminen ansaitse saada parempaa Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa
Ei juutu huutosi enää häpeään Kun veljesi kaikki ympärillä häviää Syöksyy tuleen, se riekaleiksi repeää Jää liha hiiltynyt hangelle kytemään
Toinen perään pysähtyy Jalkojaan itkemään Ruumiiden keskellä Katsoo verisiä käsiään Hetkeksi kaikki hidastuu Eikä tunne mitään Nyt se on loppu Nyt ei enää
"Sitä ei ole Mitä kuolema ei voi parantaa"
[
1 viestiä
|
]
⭰
Vitun laihat kuolkaa!
Korona mummo.
Sai sentään darwinin-palkinnon
skeittausta hautausmaalla
Brrr
Puhutaan kuolemasta
Koiran viisaus
Pennut ei mun pelitunteja saa asdfglol
Maailman aikajana rikkoutui
Syökää paska rokotteenne
me kuollaan kaikki
Itse sorvattu kynä
Lomakauden terveiset!
Gastonin kuolema
Junaturma
Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload]