Perse Perse
miten ois tämmönen innovaatio? miten ois tämmönen innovaatio?
aamupala aamupala
Suvakki huorrrrr Suvakki huorrrrr
Sea urchins Sea urchins
väärä rätti väärä rätti
Ku sattuu niin tottuu Ku sattuu niin tottuu
Symnytys appu Symnytys appu
Volvo Volvo
rakel rakel
Annan silmät, mitä sinä annat? Annan silmät, mitä sinä annat?
Koulumatka Koulumatka
Kd trollaa Kd trollaa
Jes italia Jes italia
ihana nainen ihana nainen
Tasa-arvo postimerkit Tasa-arvo postimerkit
se olikin 850 euroa kuussa se olikin 850 euroa kuussa
vaalit vaalit
Menisit töihin Menisit töihin
Heavyech Heavyech
Ahvenanmaasta tietoa Ahvenanmaasta tietoa
Hyvä kymysys Hyvä kymysys
Paras leffa Paras leffa
Auuuui... Auuuui...
 1 193 näyttökertaa, 24 viestiä, 6.64 MB, 1 tiedosto, 12.04.2018 15:49:13
[ + 12 - | ]

Nerokasta

[10620] [0.mp4] [6.64 MB] [518x518] [] []

video

(154)  · 

kone

(54)  · 

masiina

 · 

rube_goldberg

12.04.2018 16:36:59
#46749 [+-] Piilota Suosittele

>>46734
Korvaat puhelimen kissanminttupussilla (johon teipattu puhelin jotta laitteen stressitaso pysyy samana) ja annat kissan toimia moottorina. :3

12.04.2018 16:40:41 | 16:41:02
#46752 [+-] Piilota Suosittele

>>46749

Kakkua tulee hieman aikasessa kun kissa on jo siellä minttupussissa... Toisaalta eihän sitä tiedä vaikka kakku ja kaalikääryle sopis hyvin yhteen :3

12.04.2018 23:17:07
#46889 [+-] Piilota Suosittele

>>46847

Kommentoin va-vain hassua kuvaa :3

Mortille jos meinaat niin en mitään... se on börheltänyt ulkona, börheltänyt peiton alla, börheltänyt tietokonepöydällä, sylissä, vieressä ja... vois mennä nyt nukkumaan. :33

12.04.2018 23:39:42 | 23:47:07
#46897 [+-] Piilota Suosittele

>>46889

Tasapainoisia muistoja vuodelta 2012, pikku-Mimi Shiron kärsivällisessä hoivassa <3 :3

Oletteko taas maalla (koska mainitsit ulkoilun)? :333 Onko Mortti börheltänyt Maikin kanssa? >:3

Olen pieni Mortti vain, börheä, peiton alla viihdyn ain :3

13.04.2018 01:16:07
#46937 [+-] Piilota Suosittele

>>46897

Nyt on lyhyempi reissu niin Maikki on kotona päivähoidossa.

Mortti tietää jo että täällä on tutut mestat. Kävi kuulemma halkopinonkin tarkastamassa :3

Vaihdettiin täällä nukkumajärjestystä. Kukaan ei kertonu Vivikselle. Äidin mielestä on ihan mukava Että se nukkuu hänen sängyssä :3

13.04.2018 09:30:03
#46992 [+-] Piilota Suosittele

>>46957

Päivisin nuori padawan... päivisin... Tälläkin hetkellä koisaa päiväpeitteen alla.

Iltaisin se tulee kamuttelemaan viekkuun, joskus monestikin... "Tulin taas! Jihuu! *böks*"

[ 24 viestiä | ]