Kauhistuksen kanahäkki Kauhistuksen kanahäkki
Virgin Chad vs Chad Virgin Virgin Chad vs Chad Virgin
Pähkinäpullien kohtalo Pähkinäpullien kohtalo
False Positive - Sentinel (2/2) False Positive - Sentinel (2/2)
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
;________; ;________;
Cat logic Cat logic
anime-hämmentävää anime-hämmentävää
Mun! Mun!
qwerty qwerty
apu apustaja ärälä apu apustaja ärälä
siittimeni siittimeni
"Taasko se näyttää kieltä netissä" >:3 "Taasko se näyttää kieltä netissä" >:3
Logiikkaa Logiikkaa
Ei vittu mihin tää maailma on menossa Ei vittu mihin tää maailma on menossa
Munalla maailmanloppuun Munalla maailmanloppuun
Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita
Housut Housut
Cage Cage
tää on kyl paras kalja tää on kyl paras kalja
Ylös! >:3 Ylös! >:3
Ihan juonen takia katsoin Ihan juonen takia katsoin
PC Master racen alku. PC Master racen alku.
 478 näyttökertaa, 13 viestiä, 49.58 MB, 1 tiedosto, 05.06.2026 00:03:43
[ + 3 - | ]
👑 Plussatuin 05.06.2026.
👑 Katsotuin 05.06.2026.

Voi jumalauta

[88633] [tiedosto.mp4] [49.58 MB] [576x1024] [505.76s] [] []

leijonat

(8)  · 

kulta

(8)  · 

ahdistus

(7)  · 

(149)  · 

soita

 · 

paranoidi

05.06.2026 01:04:53
#756788 [+1] Piilota Suosittele

Olin kannustamassa, oli super upeeta ja olo oli mahtavaa!

Mut sitte tuli paha olo ja leijonien syy! Apua painajaisia! Maksakaa mulle korvauksia!

05.06.2026 11:08:47
#756812 [+3] Piilota Suosittele

Siis mitä vittua tää selitti :D?
Oli kipeenä 17v, sillon sattu leijonat voittaa jonka takia nykyään jos leijonat voittaa ni tulee paniikkioireita?

05.06.2026 16:11:15
#756842 [+2] Piilota Suosittele

Nämä uhriutumisen olympialaiset on ihan oma taiteen laji.. "minä, minä, minä ja minä" ihminen jonka minäkuva on rakentunut omien henkisten ongelmien ympärille. ainoa asia jonka on elämässään saavuttanut on uhriutuminen omista ongelmista. Menis oikeisiin fyysisesti raskaisiin töihin, niin henkiset ongelmat unohtuis ja loppuis.. tulis muutakin sisältöä elämään.

[ 13 viestiä | ]