olenko tässä minä? olenko tässä minä?
WOW WOW
purrito purrito
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
Joni...mit Joni...mit
Tuksu Tuksu
massijäbä massijäbä
Vanha, mutta silti Vanha, mutta silti
Pusi pusi :3 Pusi pusi :3
pew pew
Miekka apu Miekka apu
Dragonborn Dragonborn
Madon anatomiaa Madon anatomiaa
Eka Vekaran taikahame Eka Vekaran taikahame
nyt osu juhaa leukaan nyt osu juhaa leukaan
Olen ylpeä Olen ylpeä
pää pää
paperin repiminen paperin repiminen
Huomenta Huomenta
Miehiset miehet Miehiset miehet
Jo on mylly Jo on mylly
Melkein kuoli saatana Melkein kuoli saatana
Yhy Yhy
nyt sitä ruokaa perkele nyt sitä ruokaa perkele
 392 näyttökertaa, 9 viestiä, 24.82 MB, 1 tiedosto, 01.06.2026 20:59:58
[ + 2 | ]

Ranskassa apinat riehuu

[88601] [tiedosto.mp4] [24.82 MB] [1024x576] [129.47s] [] []

ranska

(51)  · 

apina

(178)  · 

jalkapallo

(60)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

ongelma

(32)
01.06.2026 21:06:13
#756343 [+4] Piilota Suosittele

Aina kun joku kyselee miks suomessa kansa ei koskaan kapinoi hallituksen päätöksiä vastaan, niin tossa on vastaus. Sit ollaan ku BLM ja kaikki paikat paskaks.

01.06.2026 21:12:48
#756345 [+3] Piilota Suosittele

Antimarkot ja wallahistit kulkee käsi kädessä tuhotakseen kaiken mitä ympärillä on. Ja sitten mukamas "natsit" on ongelma. Pekka Siitoinkin potkas tyhjää jo ajat sitten vaikka se varmaan käytännössä oli Suomen ainut "oikea" natsi.

01.06.2026 23:05:31
#756370 [+3] Piilota Suosittele

Ranska alkaa olla menetetty tapaus.
Tuolle ei yksinkertaisesti voi enää tehdä mitään ilman anarkista diktatuuria
ja rumaa voimankäyttöä.

[ 9 viestiä | ]