EA fail EA fail
SpongeBob SquarePants 2 SpongeBob SquarePants 2
Kauppinen japanilaisessa karaokebaarissa Kauppinen japanilaisessa karaokebaarissa
mitä tämä taas on >.3 mitä tämä taas on >.3
tits tits
vasemmisto vasemmisto
Niggers are fine Niggers are fine
Siniaaltoja ja singulariteettejä Siniaaltoja ja singulariteettejä
Cvmcvmcvm Cvmcvmcvm
kjeh kjeh kjeh kjeh
Hienosti korjattu Hienosti korjattu
Tiedejuttuja Tiedejuttuja
Paras peti Paras peti
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Uh ah sperma lentää Uh ah sperma lentää
puhelimet puhelimet
payday payday
pesäpalloa pesäpalloa
Tanssii spurdojen kanssa Tanssii spurdojen kanssa
Based Based
Luolaston käyttäjien jääkaapit Luolaston käyttäjien jääkaapit
Viisi jäätävää sanaa... Viisi jäätävää sanaa...
Pojjaat Pojjaat
junsi ;_; junsi ;_;
 735 näyttökertaa, 31 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
13.05.2026 17:56:57
[ + 6 - | ]

Ihana nainen

[88133] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [990x1280] [] []
tiedosto.jpg

linda lampenius

13.05.2026 18:49:00
#753344 [+1] Piilota Suosittele

>>753337
On muuten wanha kuva.
Mä olin jotain 15-16 kun iltasanomat tai iltalehti julkas nää kuvat. Linda oli lahjakas viulusti mutta managerit puhu sen tissikuviin että tää tekee hyvää uralles. No ei vittu tehny, joutkut euroviisut/muut kilpailut se joutu jättää väliin just noiden kuvien takia

minä runkkasin näille kun te imitte tuttipulloa kyllä minä tiedän :D

13.05.2026 21:18:48
#753378 [+-] Piilota Suosittele

>>753344
Kuvat oli alunperin playboyssa joskus 1998, eli...28 vuotta sitten?
Sitä ennen kaikki halusi suudella Lindaa (Linda siideri vuonna 1996 oli monien huulilla, oli kuulemma kuraa).

14.05.2026 15:51:37 | 15:57:45
#753486 [+-] Piilota Suosittele

>>753445

Niin no, kuhan ootte yli 16-kesäsiä. Mä en sentään oo mikään Seppo Räty joka haikailis viistoistakesäisten perään.

Hmm... 'tule Frensu kyytiin, tule digimummon kyytiin, kylmä kumi"jalka" se digimummon peli oo'o'o'ooooonnn' ♪
Sulla on tuo ihana hevimiesten letti. Haluaisin kammata sitä ilta-auringossa Nallikarin majakalla. Voitais katsella yhdessä merelle kuin Titanicin keulassa ikään. Siinä hiljaa naurulokkien kirkuessa ja kylähullujen uidessa kylmässä meressä hengittäisit lämpimästi mun niskaan ja kuiskaisit "kakkonen on ykkönen". Sitten alkaisit hivuttaan mun mekkoa vähän ylemmäs ja hitaasti, nautinnollisesti siinä sitten astuisit mut samalla kun plebeijit kikkailee menemään siellä alhaalla. Eikö ois aika romanttista?

15.05.2026 19:05:22
#753708 [+-] Piilota Suosittele

>>753567
Ei @nakuankka oo koskaan ollu nuin lihava. Eikä @valupertti 'denkään. Mutta mä saatoin olla yhessä välissä ku mähän oon jo monesti kertonu tosta mun jojo-laihdutuksesta. Katokku moni sheikki Ali-Hassan tykkää muhkummista työtöistä. Sitte pitää taas pudottaa painoa ku seuraava tykkää anorektikon näkösistä.

16.05.2026 22:55:40
#754082 [+-] Piilota Suosittele

>>753720
No äläs ny viihti. Massakaudella mä en edes tarvis mitään laskuvarjoa ku on sen verran sikanautaa ympärillä, että vaikka tipahtais kilometristä niin pomppais vaan muutaman kerran maahan osuttuaan niin vois sen jälkeen laittaa jalat taskuun ja pyöriä lähimmälle grillille :)

17.05.2026 00:09:15 | 00:09:29
#754132 [+-] Piilota Suosittele

>>754096
TAI sitten levitän majesteettiset häpyhuuleni ja käytän niitä kuin liitopukuna joten vedän muutaman hienon voltin ihailevan yleisön yllä samalla kun kusen ja paskannan niiden päälle ja liitelen ilmavirtojen mukana kohti laskevaa aurinkoa ylle meren.

[ 31 viestiä | ]