huppari huppari
VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022 VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022
Ihana nainen Ihana nainen
Rakentava palautteeni telialle Rakentava palautteeni telialle
Suomalaiset juhlimassa Virossa Suomalaiset juhlimassa Virossa
gura gura
Melkein leikkasi peniksensä Melkein leikkasi peniksensä
Tik tok paskaa Tik tok paskaa
Lisää persuilua. Lisää persuilua.
Eläimiin sekaantujat. Eläimiin sekaantujat.
Meidän mies Meidän mies
Tasa-arvo on taas askelta lähempänä. Tasa-arvo on taas askelta lähempänä.
Timo Heinonen vs Li Andersson Timo Heinonen vs Li Andersson
Röntgen Röntgen
osumaprosentti 100% osumaprosentti 100%
Based neekerin vaalimainos jenkkilässä Based neekerin vaalimainos jenkkilässä
Vieraslaji löydetty suomen luonnosta Vieraslaji löydetty suomen luonnosta
Suomiturri Suomiturri
natalya neidhart natalya neidhart
Shibe vittu katoaa Shibe vittu katoaa
Sekakäyttäjä kyrpä Sekakäyttäjä kyrpä
Treeniä Treeniä
Miksi aina te kolme? Miksi aina te kolme?
Luolaston tappelut Luolaston tappelut
 735 näyttökertaa, 31 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 13.05.2026 17:56:57
[ + 6 - | ]

Ihana nainen

[88133] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [990x1280] [] []
tiedosto.jpg

linda lampenius

13.05.2026 18:49:00
#753344 [+1] Piilota Suosittele

>>753337
On muuten wanha kuva.
Mä olin jotain 15-16 kun iltasanomat tai iltalehti julkas nää kuvat. Linda oli lahjakas viulusti mutta managerit puhu sen tissikuviin että tää tekee hyvää uralles. No ei vittu tehny, joutkut euroviisut/muut kilpailut se joutu jättää väliin just noiden kuvien takia

minä runkkasin näille kun te imitte tuttipulloa kyllä minä tiedän :D

13.05.2026 21:18:48
#753378 [+-] Piilota Suosittele

>>753344
Kuvat oli alunperin playboyssa joskus 1998, eli...28 vuotta sitten?
Sitä ennen kaikki halusi suudella Lindaa (Linda siideri vuonna 1996 oli monien huulilla, oli kuulemma kuraa).

14.05.2026 15:51:37 | 15:57:45
#753486 [+-] Piilota Suosittele

>>753445

Niin no, kuhan ootte yli 16-kesäsiä. Mä en sentään oo mikään Seppo Räty joka haikailis viistoistakesäisten perään.

Hmm... 'tule Frensu kyytiin, tule digimummon kyytiin, kylmä kumi"jalka" se digimummon peli oo'o'o'ooooonnn' ♪
Sulla on tuo ihana hevimiesten letti. Haluaisin kammata sitä ilta-auringossa Nallikarin majakalla. Voitais katsella yhdessä merelle kuin Titanicin keulassa ikään. Siinä hiljaa naurulokkien kirkuessa ja kylähullujen uidessa kylmässä meressä hengittäisit lämpimästi mun niskaan ja kuiskaisit "kakkonen on ykkönen". Sitten alkaisit hivuttaan mun mekkoa vähän ylemmäs ja hitaasti, nautinnollisesti siinä sitten astuisit mut samalla kun plebeijit kikkailee menemään siellä alhaalla. Eikö ois aika romanttista?

15.05.2026 19:05:22
#753708 [+-] Piilota Suosittele

>>753567
Ei @nakuankka oo koskaan ollu nuin lihava. Eikä @valupertti 'denkään. Mutta mä saatoin olla yhessä välissä ku mähän oon jo monesti kertonu tosta mun jojo-laihdutuksesta. Katokku moni sheikki Ali-Hassan tykkää muhkummista työtöistä. Sitte pitää taas pudottaa painoa ku seuraava tykkää anorektikon näkösistä.

16.05.2026 22:55:40
#754082 [+-] Piilota Suosittele

>>753720
No äläs ny viihti. Massakaudella mä en edes tarvis mitään laskuvarjoa ku on sen verran sikanautaa ympärillä, että vaikka tipahtais kilometristä niin pomppais vaan muutaman kerran maahan osuttuaan niin vois sen jälkeen laittaa jalat taskuun ja pyöriä lähimmälle grillille :)

17.05.2026 00:09:15 | 00:09:29
#754132 [+-] Piilota Suosittele

>>754096
TAI sitten levitän majesteettiset häpyhuuleni ja käytän niitä kuin liitopukuna joten vedän muutaman hienon voltin ihailevan yleisön yllä samalla kun kusen ja paskannan niiden päälle ja liitelen ilmavirtojen mukana kohti laskevaa aurinkoa ylle meren.

[ 31 viestiä | ]