kikkitötöjä kikkitötöjä
canadiaanit luontaisessa elementissään canadiaanit luontaisessa elementissään
:3 kaverukset :3 :3 kaverukset :3
Päätyö Päätyö
Voi vittu 🤦‍♂️ Voi vittu 🤦‍♂️
Hello Facehead Hello Facehead
Kukkakimppu Kukkakimppu
1:1 1:1
Isleyhead - "Ace of Shout" Isleyhead - "Ace of Shout"
Taas nähdään miten valkoinen mies varastaa mustilta Taas nähdään miten valkoinen mies varastaa mustilta
perjantai perjantai
Six feet under - A journey into darkness Six feet under - A journey into darkness
sämpyläongelma sämpyläongelma
kakku kakku
YLE:n uutinen vuodelta 2016 YLE:n uutinen vuodelta 2016
Demari ja Kela Demari ja Kela
kissanainen oottaa lastia kissanainen oottaa lastia
sinne meni sinne meni
Olispa kevät Olispa kevät
Niin... Niin...
Marin laittaa taas parastaan Marin laittaa taas parastaan
fasismi fasismi
Tapporalli 2020 Tapporalli 2020
hapsi hapsi
 353 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 26.04.2026 12:34:36
[ + 0 | ]

Taas uusi näyttelijä paljastui niinku koko artemis miehistö

[87673] [1285.png] [0.27 MB] [338x638] [] []
1285.png

doordash

 · 

näyttelija

(16)
26.04.2026 13:41:46 | 13:42:55
#751024 [+2] Piilota Suosittele

>>751009
Meinaatteko oikeasti että joku ruokalähetti voi tosta noin vaan kävellä trumpin luo tuomaan safkaa ? Ei, tuo on vaan mediasirkusta missä trump jeesustelee kameran edessä saadakseen hyvän äijän mainetta. Sit foliohatut tajuaa että näyteltyä, joten kaiken pitää olla salaliitto ja Juutalaiset on kaiken takana

Ei, tuo on Trumpin toimesta näyteltyä paskaa, mutta foliohatut tahallaan tulkitsee väärin miksi se on näytelty. Ei toi hae muuta ku PR:ää itelleen, ei sen kummempaa

26.04.2026 14:19:37 | 14:19:49
#751031 [+2] Piilota Suosittele

>>751030
Salamurhayritykset ei oo mielipiteitä, trumppia on yritetty ampua monta kertaa viimeeks just äskön. Sitä ennen sitä ammuttiin korvaan, sitä ennen ja jälkeen joku aseen kanssa pidätetty maralargossa tai white housen läheltä

Salanen palvelu tekee niin vittuna töitä trumpin eteen ettei tosikaan, ei ne päästä mitää random ruokalähettiä presidentin kosketusetäisyydelle. Tottakai se on näytetelijä. Ei White Houseen mikään wolttineekeri ajele ;D

26.04.2026 17:38:06
#751039 [+-] Piilota Suosittele

>>751031
Tumpin korvaan ampuminen oli lavastettu juttu, jos korvaan ampuu kiväörillä niin kyllä siitä joku jälki pitää tulla, sen korvat on ihan täysin ehjiä, se toinenki "salamurha yritys" oli aika läpinäkyvä b-movie tuotos

[ 6 viestiä | ]