Näin voidaan Venäjästä tehdä moderni ja turvallinen valtio Näin voidaan Venäjästä tehdä moderni ja turvallinen valtio
Ossi on kova! Ossi on kova!
Valitse traktori Valitse traktori
liskojen kummitus liskojen kummitus
Termosmuki Antimaterialle Termosmuki Antimaterialle
Tunnista fasisti Tunnista fasisti
Salapärne kass Salapärne kass
Sannasta monen mieli pahoittui Sannasta monen mieli pahoittui
Dino sarjis Dino sarjis
Alkoi tulosta syntymään! Alkoi tulosta syntymään!
Vihreät ja eloapinat Putinin asialla. Vihreät ja eloapinat Putinin asialla.
drifti kissa drifti kissa
Voi Anus parkaa :( Voi Anus parkaa :(
Omakuva Omakuva
Valupertin aamupala Valupertin aamupala
Panu Laturi kotiutuu Panu Laturi kotiutuu
Platoon Platoon
Guile theme goes with everything Guile theme goes with everything
beerjantai prkl beerjantai prkl
Ismo Ismo
Leviathan vs Luonnontila Leviathan vs Luonnontila
Oy Vey! Oy Vey!
Google varoittaa Google varoittaa
nigger nigger
 412 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.78 MB, 1 tiedosto, 23.04.2026 19:50:59
[ + 0 | ]

Ihana nainen

[87607] [b97ac2a2.mp4] [1.78 MB] [720x1280] [10.06s] [] []

nainen

(2352)

vahva

(11)

voimakas

lihaksikas

(9)

mies

(575)
23.04.2026 20:40:43
#750620 [+-] Piilota Suosittele

>>750615 Juu ei biologinen nainen tuollasia muskeleita hommaa
pelkällä treenillä ja ruokavaliolla.

Näissä se sääli onkin, että nainen vetää steroideilla itsensä tuohon
kuntoon nuorena on todennäköisesti jo elimien puolesta aivan paskana
yhtään vanhempana.

Ei noin miehelle oikein aukea, että mitä tälläisellä överiksi vedetyllä
treenillä on tarkoitus saavuttaa muuta, kuin aikanen hauta ?

23.04.2026 21:15:45
#750635 [+-] Piilota Suosittele

>>750620
Jossain artikkelissa spekuloitiin että tulee vauhtisokeus. Vähän sama näissä ihmis ken/barbie överi kauneusleikkauksissa, sama kehonrakennuksessa. Kai ne saa jotain tyydytystä kun ne vaikuttaa ulkonäköön ja saa tuloksia. Tuloksia pitää saada lisää, enemmän. lisää.

Sit lopputulos on jäätävää

23.04.2026 21:42:35
#750641 [+-] Piilota Suosittele

>>750635 Pahinta tuossa on se, että siellä on taustajoukoissa riittävän typeriä
ihmisiä kannustamassa viellä överimpään suoritukseen.

Lopputulemassa on hyvin vähän eroa, kun väkijoukko kannustas hyppäämään sillalta.

23.04.2026 23:27:58
#750647 [+1] Piilota Suosittele

>>750641
Kaikki ne kadulla istuvat on parikymppisiä, kaikki työttömiä. Nuoria on helppo manipuloida, ei ne elokapinan oikeat narusta vetelijät ole siellä

Tietäispä vaan noi eloapinat miten niitä kusetetaan

[ 14 viestiä | ]