Ihana nainen Ihana nainen
vahingossa lipsahti vahingossa lipsahti
Tissejä Tissejä
nyt loppu sähköntuhlaus nyt loppu sähköntuhlaus
rahamiehiä rahamiehiä
Pyöräilyä Pyöräilyä
ei sovellu mihinkään ruokaan ei sovellu mihinkään ruokaan
purra tanssii purra tanssii
ota hatsit mun perseestä ota hatsit mun perseestä
Pyykinpesua Pyykinpesua
fiksu somali fiksu somali
Ihana nainen Ihana nainen
Vihreä siirtymä tuhoaa luontoa Vihreä siirtymä tuhoaa luontoa
halusi kolikkonsa takaisin :D halusi kolikkonsa takaisin :D
Totuus Totuus
täs mä täs mä
Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua
Yhdistetty Yhdistetty
Hapsi Hapsi
tyty-yden vanhemmilla syömäs tyty-yden vanhemmilla syömäs
börheä kaveri börheä kaveri
kauppamiehiä kauppamiehiä
ei vittu nainen :D ei vittu nainen :D
Vitun homot pääsi naimisiin Vitun homot pääsi naimisiin
 284 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 20.04.2026 20:22:33
[ + 7 - | ]

hyvinhän se sota meni

[87540] [HGSV05FXMAAe52C.jpg] [0.21 MB] [720x1013] [] []
HGSV05FXMAAe52C.jpg

ww2

(26)  · 

hitler

(349)  · 

sota

(191)
20.04.2026 21:44:33
#750172 [+4] Piilota Suosittele

Eipä tässä ole kauaa siitä brittien veteraanista, joka suorassa lähetyksessä
toi julki, että se uhraus, mikä annettiin ei ollut sen arvoista.
Paha syyttää pappaa britannian nykytilannetta katsellessa.

21.04.2026 01:23:54
#750221 [+2] Piilota Suosittele

>>750172 Voi vaan kuvitella miehen oloa. Näki kaveriensa kuolevan. Nyt lontoossa on natiivit vähemmistössä. Ja poliisi tekee ratsioita vihapuhe kirjoittelun takia. Ei pidä unohtaa sitä pedorinkiä jonka takia tuhannet brittitytöt joutui raiskatuiksi. Poliisi ei puuttunut asiaan rasismi syytösten pelossa.

Britannia on menetetty. Long live the king.

21.04.2026 08:52:44
#750250 [+2] Piilota Suosittele

>>750221 Saatto se vähän kolahtaa juontajallekkin, kun mies joka sen kaiken paskan
läpi on mennyt sanoo sen ääneen, että tämä ei ole enää britannia minkä puolesta hän taisteli.
Ja briteissä kuitenkin veteraaneja ei ole taidettu missään välissä kohdella huonosti, kuten
suomessa oli sauma.

Tuo poliisin munattomuus rasismisyytösten takia on just se, mikä mädättää lopunkin
uskottavuuden laitokselta. Joten ei ihme, että tulevat ennemmin natiivi britin ovelle
hakemaan asemalle rasistisesta kirjotuksesta, kuin korjaisisivat itse ongelmaa.

[ 4 viestiä | ]