????? ?????
nyt on aika elää nyt on aika elää
Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
Ipa Ipa
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
Bruce Lee vs Iso Neekeri Bruce Lee vs Iso Neekeri
B-Studio B-Studio
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis
ihana nainen ihana nainen
Voi saakeli tätä elämää Voi saakeli tätä elämää
Sananvapausvaihtoehdot Sananvapausvaihtoehdot
tärpätti ankka tärpätti ankka
Koirot ja kisset Koirot ja kisset
Pakolainen Pakolainen
VHS koulussa VHS koulussa
Pepe antaa luolastolaisille tällasen upeen Sheriffi tähden Pepe antaa luolastolaisille tällasen upeen Sheriffi tähden
Politiikka Politiikka
Neekeröintiä Neekeröintiä
Natsien paluuta ei voi kukaan estää Natsien paluuta ei voi kukaan estää
Lisää turvallista tilaa :) Lisää turvallista tilaa :)
I fisted! I fisted!
Tosi turvaton bussi siis Tosi turvaton bussi siis
Joululahjavinkkejä kiinasta Joululahjavinkkejä kiinasta
 341 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.37 MB, 1 tiedosto, 18.04.2026 19:25:22
[ + 0 | ]

Kävin kalassa

[87510] [20260418_175433.jpg] [2.37 MB] [2592x4608] [] []
20260418_175433.jpg

kala

(153)  · 

kalastus

(30)
19.04.2026 14:07:32
#749975 [+-] Piilota Suosittele

Ite napannu aika jäätävän kokosen lahnan vaapulla silleen, että vaapun peräkoukku
oletettavasti pyyhkässy avoimen kiduskannen aukosta sisään ja siitä sitten läpi, kun
siima nykässy.

Se miten tempo vastaan ei kyllä vastannu yhtään mitään mihin oli tottunut.
Hieman ison hauen tuntua, kun laiskat liikkeet mutta sai oikeasti kiristää kelasta
jarrua ja vavalla pumpata, että suostui tulemaan.

Ilme oli varmaan aavistuksen hämmentynyt, kun haavia tarjotessa veneen vierestä sinne
luiskahti karkealla arviolla 3 kilon lahna.

No pannuun sekin päätyi, kun mummolaan vei illan kalasaaliin.

19.04.2026 20:40:34
#749999 [+-] Piilota Suosittele

Ei näkyny kuorretta vielä koskessa joten ei ollu toutaintakaan mut tota salakkaa oli miljardi ziljardia siinä pinnassa ja ahvenatkin oli varmaa niin yltäkylläisiä että ei niille kelvannu meiti vieheet.

[ 6 viestiä | ]