Mä pysyn edelleen erossa kaikesta tarpeettomasta mitä älypuhelimella voi tehdä, en käytä edes Whatsuppia vaan SMS-viestit, puhelut, hälytykset, kello ja pankkihommat.
Otherwise you go full retard.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Paavi :3
Kissakimppu
Tasapainoiset mittasuhteet :3
Afrokissa
kisse
Napostelua ja napanderia
rabs
Ujo börh :3
Eikö ole siistit bögät?
Kissa
väsy iski
Toveri kissa
benis :D
nopeet tankotanssit tästä
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
hattu floppa
mirrin hieronta
Kissa mäykäisee pussattaessa
Lokoisaa
mutta siellähän on lunta
Istun kuitenkin >:3
se tietää
Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3