Jessen peili-itsari Jessen peili-itsari
Shingeki no Mikko kokki - Attack on Aromipesä Shingeki no Mikko kokki - Attack on Aromipesä
Kiitos 1918 Kiitos 1918
Hehkeitä neitokaisia tarjolla Hehkeitä neitokaisia tarjolla
BOKKI ZONE ♂ BOKKI ZONE ♂
Ainakin jotain samaa Ainakin jotain samaa
Spikanor mopoilemassa Spikanor mopoilemassa
Pelasti koiron Pelasti koiron
Halpisketju Halpisketju
Daredevil Daredevil
Soveliaat stand up -aiheet Soveliaat stand up -aiheet
Kanadalainen autohuoltamo Kanadalainen autohuoltamo
smug apu smug apu
Mario Mario
Voittajafiilis :3 Voittajafiilis :3
Börh 'n' chill :3 Börh 'n' chill :3
Bisneskissa kotona Bisneskissa kotona
Tuijottelukuva Tuijottelukuva
Sumea vitsi Sumea vitsi
Jos ei heilaa helluntaina... Jos ei heilaa helluntaina...
söpö keygen söpö keygen
Nightmære - Crypt Tv Nightmære - Crypt Tv
Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä? Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä?
iloinen vauva iloinen vauva
 282 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]