Valikoiva kuulo Valikoiva kuulo
Super Sport Super Sport
Kannanotto Kannanotto
Krapulapsykoosit tulille Krapulapsykoosit tulille
nope nope
Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin
Koulun keittiö Koulun keittiö
paardit paardit
Osta osarilla ne sano... Osta osarilla ne sano...
vitun yhteiskunta vitun yhteiskunta
Rassismi Rassismi
Predator Predator
Ja seuraavaksi kiropraktikolle... Ja seuraavaksi kiropraktikolle...
Mestarin kanakeitto Mestarin kanakeitto
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
Dio seikkailee 5 Dio seikkailee 5
Normaalikokoinen leijona(liikeri) Normaalikokoinen leijona(liikeri)
Kylven Kylven
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
Moukarimies Moukarimies
Lakki on tärkeä Lakki on tärkeä
Hyppy typpy koikka loikkanen Hyppy typpy koikka loikkanen
kyllä se menee näinkin :> kyllä se menee näinkin :>
Toi pitsaa Toi pitsaa
 282 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]