ei siihen saa pysäköidä ei siihen saa pysäköidä
Ihana nainen Ihana nainen
yllätyspussi yllätyspussi
Ihana joulu Ihana joulu
cameramies osa3 cameramies osa3
Asiantuntija Asiantuntija
ganges ganges
hitlers gonna hitl hitlers gonna hitl
Tissi Tissi
rapiseva kass rapiseva kass
Känniset Turpit Känniset Turpit
todella nuuh todella nuuh
Kalja woketettu Kalja woketettu
mammat riivaa mammat riivaa
kukkuluuruu kukkuluuruu
paras kaikista paras kaikista
Omnes Optant Mundum Regere Omnes Optant Mundum Regere
tuu jo pois sieltä netistä tuu jo pois sieltä netistä
oletko se sinä oletko se sinä
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan
katoppa tätä volttia katoppa tätä volttia
näytän vähä isolta ku kuvattu niin läheltä näytän vähä isolta ku kuvattu niin läheltä
moto riikka moto riikka
mun silmät on täällä ylhäällä mun silmät on täällä ylhäällä
 401 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 17:00:13
[ + 2 - | ]

😂

[87251] [tiedosto.png] [0.32 MB] [720x1612] [] []
tiedosto.png

huoli

 · 

hullusta

07.04.2026 17:58:35
#747433 [+4] Piilota Suosittele

vasemmiston ja vihreät vois lakkauttaa aivan turhanpäiväisinä puolueina.. sdp ajaa samat asiat ja yhtä huonosti.

07.04.2026 18:05:32
#747436 [+5] Piilota Suosittele

>>747433 Yhistää kyllä hyvin molempien huonotpuolet.
Valmiina ajamaan valtion ja yksityiset konkkaan viherhömpötyksellä ja jakamaan nekin velkarahat
kaikille muille paitsi rehellisesti vähäosaiselle kantasuomalaiselle.

07.04.2026 20:51:10
#747496 [+-] Piilota Suosittele

>>747483 Ei sitä turhaan ole tosiaan jaettu sitä ei kiellä kukaan.
Eiköhän pointtina ollutkin, että nykyinen tekee säästökuuria edellisen jäljiltä.

Ongelmana se, että edelleen pitäisi tehdä vitusti lisää leikkauksia, mutta kenelläkään
ei ole selkärankaa tehdä sitä, koska saattaisi yhteys omaan hillotolppaan katketa.

07.04.2026 22:18:54
#747540 [+2] Piilota Suosittele

>>747526 mikä on oikea paikka? noh maahanmuuttajien tuet ja elätys, mutta mikä muu.. niin että siitä oikeasti saataisiin satojen miljoonien säästöjä? se ei ole helppo rasti.. minun mielestäni hallitus on leikannut kaikesta... liian vähän! >:)

07.04.2026 22:30:44
#747544 [+2] Piilota Suosittele

>>747540 Jotenkin tunne, että porukka ei tajua sitä, että kuinka lujaa pitäs viellä
leikata että päästäs edes lähelle tarvittavaa tasoa tuloissa ja menoissa.
Sdp ja vasurit tarjoaa nykyisten leikkausten kylkeen viellä kivoja veronkorotuksia, jotka
siirtyvät juurikin vähempiosaisten iloksi, koska nousseet kulut siirretään aina tuotteeseen.

07.04.2026 22:34:47 | 22:34:58
#747548 [+2] Piilota Suosittele

>>747542 No justhan tuostakin älähdeltiin, että järjestöjen rahotuksiin
ei saa kajota, koska hillotolpat.

Tuolla on senverran iso ongelma, jota ei varmaan saadakkaan ratkaistua suomalaisten toimesta, koska
kukaan ei halua vapaaehtoisesti luopua ilmaisesta rahasta. Että se siitä suomalaisten korruptiovapaudesta...

08.04.2026 16:02:31
#747635 [+-] Piilota Suosittele

Minja näyttää niin kauniilta, mutta pään sisällä on jotain niin rumaa.

Tietysti panisin, sen jälkeen kertoisin puoluekantani.

[ 16 viestiä | ]