Vahinko Vahinko
Kyllä kannattaa! Kyllä kannattaa!
E-e-ei älkää ;__; E-e-ei älkää ;__;
titanik troll titanik troll
Muistakaa olla äänestämättä Muistakaa olla äänestämättä
Miksi kuulut vielä kirkkoon? Miksi kuulut vielä kirkkoon?
Black lives matters Black lives matters
pöntöllä pöntöllä
asiaton spurdoilu kielletty asiaton spurdoilu kielletty
Huoltavat metsot Huoltavat metsot
william shakeaspeare william shakeaspeare
neeeekeeeeeriiiii neeeekeeeeeriiiii
Valkoisen miehen velka Valkoisen miehen velka
Kaupassa Kaupassa
Ammattilainen Ammattilainen
pier pier
10 shots 10 shots
soviet tyrone soviet tyrone
Dead by Daylight tulee mieleen. Dead by Daylight tulee mieleen.
pokemon rage pokemon rage
Persut Persut
En ymmärrä mikä tässä mättää En ymmärrä mikä tässä mättää
''Suomessa oli paremmat rajoitukset ku Ruotsissa'' ''Suomessa oli paremmat rajoitukset ku Ruotsissa''
en tykännyt yhtään >:3 en tykännyt yhtään >:3
 350 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.74 MB, 1 tiedosto, 03.04.2026 21:42:32
[ + 2 - | ]

normi luolastolainen

[87184] [Ariel_on_X_This_is_so_sad_but_the_commentary_is_crazy_https.mp4] [6.74 MB] [576x576] [96.31s] [] []

läski

(489)  · 

neekeri

(1398)  · 

ebin

(116)
[ 8 viestiä | ]