foliohattu dolan foliohattu dolan
Hymy pyllyyn Hymy pyllyyn
Aamupuuro kadoksissa Aamupuuro kadoksissa
Mainos Mainos
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
börk börk
Lunta nassuun Lunta nassuun
Et pääse minusta näin vähällä Et pääse minusta näin vähällä
False Positive - Wayfarer False Positive - Wayfarer
uliuliuli uliuliuli
hehe hehe
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
vavva apu vavva apu
miksi? miksi?
Usko Usko
housu putous kikkei näyy housu putous kikkei näyy
Samppakaljat rinnoille Samppakaljat rinnoille
Realfield seikkailee Realfield seikkailee
miau mau vuh miau mau vuh
Alkoholin vaarat Alkoholin vaarat
Hitler In Minehead Hitler In Minehead
Joka päivä buffailen Joka päivä buffailen
Pura Pura
Niin saatana Niin saatana
 281 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 02.04.2026 13:05:10
[ + 1 | ]

wobble

[87127] [79cda6ca3b4d73a7-vp9-low_res.mp4] [1.32 MB] [460x404] [18.67s] [] []

moottoripyörä

(65)  · 

vatkaa

02.04.2026 19:34:07
#746418 [+-] Piilota Suosittele

>>746412
Kyykkypyöriin ainaki jälkiasennetaan semmosia pieniä kaasuiskareita ohjaustankoon. Josain malleis on tehtaalta sillai et ohjauslaakeris on jotai kitkarenkaita tuomas vähä vastusta.

03.04.2026 17:07:26
#746637 [+-] Piilota Suosittele

>>746412 Edelleen kuulemma joissakin jenkkien laviskoissa ja jeepeissä on tuota
death wobblea ohjauksessa. Saa olla tehaspränikkä auto, mutta jos se jostakin
kuopasta/töyssystä/käännöksestä juuri oikealla nopeudella aloittaa tuon, niin
se ei kuulemma korjaannu millään muulla kuin tarpeeksi hidastamalla/pysäyttämällä.

Jotakin ovat tehneet vituiksi ohjaustankojen kanssa.

[ 6 viestiä | ]