Hehe Hehe
ennen kaikki oli paremmin ennen kaikki oli paremmin
kauan on kärsitty kauan on kärsitty
Netin huiskeimmat huiskautukset Netin huiskeimmat huiskautukset
Mitä vikaa niissä on? Mitä vikaa niissä on?
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Evoluution alku Evoluution alku
Ravit Ravit
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
vasemmistotaitelilija ymmärtää vasemmistotaitelilija ymmärtää
Beili Beili
vieläkö siinä seisot :3 vieläkö siinä seisot :3
hei, mitäs tämä nyt on :3 hei, mitäs tämä nyt on :3
Vehkeet meni huoltoon Vehkeet meni huoltoon
Hieno temppu Hieno temppu
Ryppy baarimikkona osa VI Ryppy baarimikkona osa VI
Kettupornoo Kettupornoo
Viaton wc-kellottaja Viaton wc-kellottaja
kusipää kusipää
Mahtoiko olla liukasteet valmiina Mahtoiko olla liukasteet valmiina
naapuri sopu naapuri sopu
bättis & robbari bättis & robbari
Kippo kikkailua Kippo kikkailua
melkeen meni kuppi nurin melkeen meni kuppi nurin
 355 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.94 MB, 1 tiedosto, 31.03.2026 19:55:54
[ + 2 | ]

Trumpin ääntely

[87094] [tiedosto.mp4] [1.94 MB] [576x1024] [14.44s] [] []

kainalo

(11)  · 

pierut

 · 

trump

(332)
01.04.2026 02:31:33
#746065 [+2] Piilota Suosittele

>>746018
Sanos muuta, mulle luvattiin uus pelitietokone tai koneen sisus paitsi SSD ja PSU kun täytin vuosia, no mutsille se ei varmaan ole ongelma, mutta en mä haluaisi ihan liian kallista/kalliita osia hankkia joka se tulee olemaan.

Minulla on omatunto, en ole tehnyt tarpeeksi töitä mielestäni ja rahaakin olen kuluttanut älyttömästi alkoholiin ja lapsiin, ja turpakii.

02.04.2026 11:14:49
#746290 [+-] Piilota Suosittele

>>746087
Onneksi on AINA, siis AINA töitä, eivätkä ne tekemällä lopu. Kyse on niin isoista metsäpalstoista joita on kaikenlisäksi 4, ja niitä pitää hoitaa😟 mutta tienesti sen jälkeen on uskomaton, lisäksi metsien arvo on kolmin-nelinkertaistunut 20 vuodessa, hakkuista tulot ovat suuria, ja voisihan sinne palkata oikean metsurin tekemään hommat, mutta työ pitää terveenä, vai miten se Auschwitzin kyltti menikään suomeksi. Työ vapauttaa, vitut vapauta, se pitää kunnossa jos saa ruokaa ja kaljaa.

[ 5 viestiä | ]