tuntuuko tämä kivalta pikku paskiainen :3 tuntuuko tämä kivalta pikku paskiainen :3
Tuntuu hyvältä mies Tuntuu hyvältä mies
Ovela salakuljettaja Ovela salakuljettaja
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Setelinaama Setelinaama
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku) Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
Soitteleva karhu Soitteleva karhu
Pienet maistiaiset vaan Pienet maistiaiset vaan
hippaa :3 hippaa :3
Tyyliniekka Tyyliniekka
ägblöö ägblöö
Herkkujen herkku? Herkkujen herkku?
Wice - Aliens Wice - Aliens
tissi laaki tissi laaki
mitä nämä täällä tekee mitä nämä täällä tekee
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
mainospuhe :DD mainospuhe :DD
Viiksi-Valdemar Viiksi-Valdemar
Metka kiipeilyteline :3 Metka kiipeilyteline :3
Otti sympatiatatuoinnin Otti sympatiatatuoinnin
Safkandeerosta Safkandeerosta
Suhteelllista Suhteelllista
Panomies Panomies
:D :D
 395 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.86 MB, 1 tiedosto, 16.03.2026 18:03:08
[ + 4 - | ]

nakuankka salilla

[86801] [1844dbd1eb3b8aa0-h264-hd.mp4] [1.86 MB] [720x1280] [11.64s] [] []

oh vey

 · 

gains

 · 

gym

(7)
16.03.2026 18:26:00
#743136 [+1] Piilota Suosittele

En kyllä lähtis juutaloimaan kuntosalien bisnekseen. Noita nimittäin aina vähän väliä menee konkkaan ja taas ilmestyy uusia. Vakioasiakkaita on hyvin vaikea löytää, koska monet valitsee salinsa just sillä perusteella mimmosia ihmisiä sielä käy.

17.03.2026 00:01:44
#743251 [+-] Piilota Suosittele

>>743136
Jep, parempi ostaa painot kotiin jotka ylttää 80kg per käsi, rakentaa rack, penkki ja ostaa levytanko, saa tehtyä kaiken, mutta harvempi tekee, koska salille lähdetään, kotona ne kerää vaan pölyä ku ootte kaikki laihaläskejä jo muutenkin.

Alotus on vaikein, mut jos sä oot jo salilla, et sä lähe sieltä kotia ilman treeniä.

[ 6 viestiä | ]