Elmo koittaa Elmo koittaa
Juustonaksuja Juustonaksuja
Pörn Pörn
hyvin vihainen >:3 hyvin vihainen >:3
Ilosta mussiikkia väärässä duurissa Ilosta mussiikkia väärässä duurissa
InTerdasting InTerdasting
Rytminästä Rytminästä
fingerpori fingerpori
RthR - In the Dark RthR - In the Dark
Maahanmuuttajan kartano Maahanmuuttajan kartano
Hupsuttaa :3 Hupsuttaa :3
Goals Goals
Fingerpori Fingerpori
Face the sun, for this day you die. Face the sun, for this day you die.
Märkäpylly Märkäpylly
Vasemmiston vaalimainos Vasemmiston vaalimainos
Nimi Nimi
Totta Totta
Viettelyä Viettelyä
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Huomenta Huomenta
0000 0000
Jeccukoira Jeccukoira
Yoshi Yoshi
 951 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 09.04.2018 14:46:53
[ + 1 | ]

Tälläseltä normot näyttää

[10403] [EtuTooloHOmot.jpg] [0.52 MB] [1920x1280] [] []
EtuTooloHOmot.jpg

09.04.2018 18:02:25 | 18:17:43
#45867 [+-] Piilota Suosittele

Joittenkin noista pitäisi käydä lippalakin käyttökurssi uudelleen.

Ei ole minun Suomi tämmönen jossa rellestettään reuhka päässä miltä tuntuu. Pappa toi kotikylälle vapauduttuaan isälle lippalakin, jonka oli piilottanut vankileirillä ja myöhemmin salakuljettanut perseessään 5 vuotta.
Isä unohti sen lippalakin jonnekkin huoltoasemalle, mutta suvun perinteitä kunnioittaen vapauduttuaan Naarajärven vankilasta salakuljetti perseessään tämän karjala-lippiksen mikä mulla on nytkin päässä.
Että haiskahtaa tämmönen juttu nyt.

[ 5 viestiä | ]