Liito-orava Liito-orava
flat earth chan flat earth chan
Teit sen, Hal. Korkeammalla kuin kukaan Teit sen, Hal. Korkeammalla kuin kukaan
Hi Ho Silver! Away! Hi Ho Silver! Away!
Vahvin keiju ja vahvin presidentti Vahvin keiju ja vahvin presidentti
Äiti älä jätä Äiti älä jätä
First Poop Knife - then enter "Pee Jar" First Poop Knife - then enter "Pee Jar"
Kuvaotokset #36 (maanantain multipost) Kuvaotokset #36 (maanantain multipost)
False Positive - Fail False Positive - Fail
Löysimme toisemme :3 Löysimme toisemme :3
monica kaatuu monica kaatuu
Rasistit öyhöttämässä Rasistit öyhöttämässä
Karvaton keulii Karvaton keulii
huumet on pahoja m'key huumet on pahoja m'key
Jäykkä paska saa kyytiä Jäykkä paska saa kyytiä
Uliuli Uliuli
Iiidaahh Iiidaahh
Kerrassaan miehekästä Kerrassaan miehekästä
Mark Zucc Mark Zucc
Raskaustesti Raskaustesti
Treffit Treffit
gopro gopro
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
Laitnta rukaa Laitnta rukaa
 365 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 15.03.2026 12:36:36
[ + 2 | ]

saikkua

[86765] [d4abdb5aef588173.jpg] [0.17 MB] [1080x1400] [] []
d4abdb5aef588173.jpg

sairasloma

 · 

tilasto

(28)
15.03.2026 14:10:39
#742938 [+3] Piilota Suosittele

Hienoa kun töihin tulee kipeänä tyyppejä, jotka A: luulee ettei sairaslomalla makseta palkkaa(ulkomaalaisia), B: leikkivät työpaikan sankaria "Ei tää ole kuin pikku flunssa".

Noin vuosi sitten, yhden osaston toisen vuoron 14 työntekijästä, 10 sairastui noroon kun yksi neropatti kuvitteli voivansa selviytyä töistään vaikka juoksi 20min välein ripuloimassa tai yrjöllä, sen jälkeen johtoportaalta tuli passiivis agressiivinen ohje:

"Jos tunnette itsenne sairaaksi vaikka vasta vuoron alussa, niin silti ilmoitus työvuoron vastaavalle työntekijälle ja esimiehelle, jonka jälkeen painutte kotiin tai työterveyden etä/lähiarvioitavaksi, jos tarvitsette pidemmän sairasloman kuin 3-7 vrk, jonka esimies voi myöntää.
Poissaolo ilmoitus tehdään aina soittamalla, ei whatsapp tai txt viestillä, eikä myöskään @-postilla".

Sitten on vielä tekijä joka myös vaikuttaa kuvan tilastoon, nimittäin vakuutus & kelan lääkäri.

Meillä oli onnettomuudessa niska & selkä nikamansa paskonut tyyppi osa-aikaisena sovelletussa 4h päivä/ 5päivää viikossa työssä.
Kaikki hänet henkilökohtaisesti tutkineet lääkärit puolsivat sairaseläkettä, mutta kelan ja vakuutusyhtiön lääkäreiden mukaan hän oli työkykyinen, vaikkakin kevennetty työ ja työaika, kaveri kykeni tekemään 1-3 päivää "putkeen"töitä, sitten kivut kävi niin pahoiksi, että työterveyden lääkäri määräsi saikkua (lepoa) 3-10 vuorokautta, jotta kaveri kykeni taas tekemään 1-3 päivää puolikasta työvuoroa, tätä pelleilyä jatkui yli 3 vuotta, ennekuin hänelle myönnettiin sairaseläke 54 vuotiaana, hän kuoli reilu vuosi sitten 57 vuotiaana maksa & munuais vaivoihin, jotka taas johtuivat jatkuvasta lääkkeiden popsimisesta.

Toinen keissi on kaverin edesmennyt äiti, joka myös odotti sairaseläke päätöstä yli 6 vuotta, hartiat, selkä ja kädet rikki huonon työergonomian takia, mutta jälleen useiden hänet tutkineiden lääkärien lausunnot eivät merkinneet mitään kun kelalääkäri papereiden perusteella totesi hänet terveeksi, vaikka joutui syömään opiaatti pohjaisia lääkkeitä, käyttämään lääkärin määräämiä apuvälineitä selvitäkseen päivittäisistä askareista.

15.03.2026 16:39:33 | 16:41:08
#742950 [+3] Piilota Suosittele

>>742946
Toivotaan että jonkinlainen oikeus tuossa suhteessa toteutuu, tai joutuvat itse kokemaan saman helvetin.

Paljonkohan joku kelan / vak.yhtiön lääkäri saa bonuksia ja mielihyvää, kun torpedoi vakavasti sairaan ihmisen sairaseläkehakemuksen.
Sitten elämäntapa mannet saa 17 vuotiaana samoilta "asiantuntijoilta" eläkepaperit, kun lapsilisän maksu päättyy.

Tasan ei käy nallekarkit tässä maassa.

[ 4 viestiä | ]