Safe space, anal rape Safe space, anal rape
monikulttuurisuus monikulttuurisuus
Etsi viisi virhettä Etsi viisi virhettä
Apu bänd - laivat Apu bänd - laivat
Ruotsalainen munamankeli Ruotsalainen munamankeli
Kauhuelokuvan katsomista Kauhuelokuvan katsomista
mustille ei mustat maistu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mustille ei mustat maistu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Gypsy Crusader Gypsy Crusader
varoitusteksti varoitusteksti
Uniikki lumihiutale Uniikki lumihiutale
Tyhmyys yhdessä kuvassa. Tyhmyys yhdessä kuvassa.
Maga Maga
Hapsi karaokessa Hapsi karaokessa
Hans Potter and the Wizard of The Waffen SS Hans Potter and the Wizard of The Waffen SS
Sori jos repo, mutta Kakkapuu! Sori jos repo, mutta Kakkapuu!
Suomessakin voitaisiin juhlia tätä tapahtumaa Suomessakin voitaisiin juhlia tätä tapahtumaa
Voi saatana Voi saatana
juoksukalja juoksukalja
kakka kakka
Yhy nälkä valkoisen miehen vika! Yhy nälkä valkoinen mies auta m Yhy nälkä valkoisen miehen vika! Yhy nälkä valkoinen mies auta m
ihastus ihastus
Persut servattu Persut servattu
Mamut vittuun Suomesta! Mamut vittuun Suomesta!
ihana nainen ihana nainen
 353 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.84 MB, 1 tiedosto, 11.03.2026 13:56:36
[ + 4 - | ]

Kuivaliha

[86647] [91009fda925265a3.avif.jpg] [2.84 MB] [2703x7680] [] []
91009fda925265a3.avif.jpg

kuivaliha

 · 

beef jerky

11.03.2026 14:00:09 | 14:01:11
#741939 [+2] Piilota Suosittele

No nyt se toimi kun ajoin sen sopsyn kuvan paskomis softan läpi ensin.
Marinaadista en huomannu ottaa kuvaa ku olin humalassa, mut se oli vain ohuiksi lastuiks leikattua valkosipulia ja 50:50 vettä ja soijakastiketta ja yön jääkaapissa.
Lihasta saa tasapaksuja 5mm siivuja kun laittaa sen tunniks pakastimeen ennen leikkuuta.
Se voi olla ihan raakaa soijakastiketta myös, mut siitä tulee mielestäni liian suolanen eikä noiden oo tarkotus säilyä kovin pitkään.
Sit yks juttu viä, ei kannata vakumoida ellei ole niitä kosteuden poistajia, niitä on ihan syystäki niissä kaupan pusseissa.

11.03.2026 22:11:24
#742102 [+-] Piilota Suosittele

Ny perkele resehptiä koko proseduurille (jätä kuitenki vakuumihommat pois listasta ku ei mulla oo siihen vehettä, mutta muuten kyllä onnistuu).

Air Führerissä on liian ahdasta tehä, mutta on mulla tuo kiertoilmauunikin. Siis se täysmittanen. Monesti miettiny sitäkin jos curettais jääkaapissa ihan vaan raakaa lihhaa mutten oo arvannu kokkeilla.

12.03.2026 16:45:28
#742200 [+1] Piilota Suosittele

>>742102
osta vähä rasvaista lihaa esim nautaa

laita liha pakastimeen 45-60min ni helppo leikata 5mm siivuja

leikkaa valkosipulia niin ohueksi kuin saa haluamasi määrä

tee soijakastike vesi seos kumpaaki saman verran

laita lihat valkosipulit ja liemi muovipussiin, voi laittaaa kippoonki mut muovipussissa ne kaikki on varmasti siellä nesteessä kun ottaa ilmat pois

yön yli jääkaapissa

valuta lihat ja kuivaa talouspaperilla ja tässä vaiheessa voi heitellä valkosipulia noiden lihojen päälle et ohuet viipaleet tarraa tohon lihaan ne on herkkuspotteja

sit vaa uuniin roikkuun 50-70c ja joku juustohöylä tai vastaava uuniluukun väliin et se on joitakin senttimetrejä auki. joku 6-8h kuivatusta ja valmis joillakin yksilöillä voi mennä kauemmin

laita sillai että isoimmat lihat menee uunin takaosaan jossa on vähä lämpösempi

en tiedä miten tää onnistuu kiertoilmalla, varmaa samaan tapaan mut ei tarvi pitää luukkua auki

siinä on ihan vaihe vaiheelta ja vinkkejä, tosi simppeli homma. marinoi, kuivaa, laita uuniin ja odota

12.03.2026 20:54:11
#742280 [+-] Piilota Suosittele

>>742200
Spänks män. Laitan kokeiluun tässä joku kerta. Toi kiertoilmauuni tuntuu pukkaavan melkosesti ilmaa ulos vaikka luukku onkin kiinni. Ehämmä semmosta ois ylipäätään tarvinnu, mutta taloyhtiö tarjos aikonaan 5 vuoden välein aina jotain tavaraa niin eka otin keraamisen uunin, sitte induktion. Molemmat kiertoilmalla. Ainu mikä hyöty niistä on ollu on se, että ku laittaa kiertoilman päälle niin riittää vähempi lämpö ja aika ku perinteisessä uunissa. On tossa vissiin grillivastusta ja ties mitä, mutten oo etes tarvinnu. Mut toi lihan kuivaus on kyllä kiinnostanu jo pitkään. Pääsis hävittään pakkasessa olevat naapuritkin näpsäkästi :3

[ 10 viestiä | ]