mitäs täällä tapahtuu mitäs täällä tapahtuu
Tex Willer ja jehovan todistaja Tex Willer ja jehovan todistaja
pro-jekku pro-jekku
Nakuankka taas Nakuankka taas
Nakun viimeinen työpäivä Nakun viimeinen työpäivä
intialainen ripulipata intialainen ripulipata
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana mies Ihana mies
Ihana nainen Ihana nainen
metallinainen metallinainen
Breaking Bad Breaking Bad
kallis mekko kallis mekko
noita ohisalo noita ohisalo
Tissit Tissit
bibedi bubedi älä katko spageti bibedi bubedi älä katko spageti
Onnikassa Onnikassa
oota hetki oota hetki
taide taide
Yks kondensaattori lähti irti, toivoytavasti ei haittaa Yks kondensaattori lähti irti, toivoytavasti ei haittaa
Karvatura hae hiekat Karvatura hae hiekat
Ihana nainen Ihana nainen
liivijengi liivijengi
Kahvin hinta ennen Kahvin hinta ennen
oiva kesäduuni oiva kesäduuni
 389 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]