Hehe Hehe
Itä-Helsinki Itä-Helsinki
Koronarokotetun veri Koronarokotetun veri
Liikunta iskee läksyt päähän Liikunta iskee läksyt päähän
Kiinalaiset naissotilaat Kiinalaiset naissotilaat
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Hahahahahahaahhaahahahahahahahah Hahahahahahaahhaahahahahahahahah
Yllätys, hehe Yllätys, hehe
Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list
mustille ei mustat maistu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mustille ei mustat maistu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Koominen kävely Koominen kävely
Täällä ei onneksi kukaan suutu jos sanoo homoksi Täällä ei onneksi kukaan suutu jos sanoo homoksi
Viheraho Viheraho
vihreitä vihreitä
Simone Simmons Simone Simmons
Soini, voi nolo.. Soini, voi nolo..
Avril Avril
Jari Aarnion tuore haastattelu Jari Aarnion tuore haastattelu
Muutama kuva 18. Muutama kuva 18.
Pylly Pylly
Nuuskamuikkunen Nuuskamuikkunen
Miten rokotevastaiset öyhöt kestävät tämän? Miten rokotevastaiset öyhöt kestävät tämän?
Miikka kysyi lapsilta rokotteesta ja koronasta Miikka kysyi lapsilta rokotteesta ja koronasta
Husu ei armahda! Husu ei armahda!
 483 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.52 MB, 1 tiedosto
24.02.2026 20:37:48
[ + 3 - | ]

Mosalaakson tarinoita

[86255] [tiedosto.mp4] [5.52 MB] [960x720] [65.90s] [] []

muumit

(194)  · 

aamuja

 · 

intti

(39)  · 

armeija

(128)
24.02.2026 22:46:22
#739120 [+-] Piilota Suosittele

>>739109 Sen ainoan visiitin perusteella, mitä siellä käytiin intin aikana,
niin oli se kyllä melkonen muumilaakso vs mikä tahansa muu varuskunta missä käytiin.

24.02.2026 23:34:28
#739121 [+1] Piilota Suosittele

>>739120
Vitun hyvännäkönen lääkintämisu oli sieltä. Mulla oli ollu koko päivän haava kädes mut tottakai piti sille mennä "aijaijai sattuu, voih! mää vuodan verta!" kun yhden kusisen veripisaran sain kättä puristamalla ulos :P

25.02.2026 00:00:18
#739125 [+-] Piilota Suosittele

>>739121 Meillä oli kajaanissa jo silloin legendaarisen statuksen omaava
Keppi Anttoni.

Itse mitä jouduin sen kanssa asioimaan, niin meni onneksi helposti, koska
ilmiselvä keskussairaalan kipsi, jonka se avasi pihdeillä.
Mutta ei antanut silti tuoda ns. sipulisäkkiä sinne huoneeseen.
Joutu ottamaan sieltä tavarat (sukat,kengät) ja jättää nyssäkkä ovenviereen.

Siitä näki aina, jos joku piruparka oli Anttonin vastaanotolla.

Setä ei kestänyt sen säkin näkemistä ja suu vaahdossa vänkäsi, että se ei ole sipulisäkki, vaan joku
varustereppu/pussi.

Alko vissiin siitä, että puoskari anto väärän diagnoosin jollekkin varusmiehelle, joka
ei sulattanut buranan sormeen teippaamisen tasoista vittuilua, vaan oli ottanut
tämän säkin ja heittänyt pari kierrosta remmeillä kaulanympäri ja kiskonut riittävällä
tomeruudella, että ukko oli tippunut lattialle.

Tekijän kohtalosta ei tietoa, mutta tuon jälkeen sen vastaanotolle tullessa oli yrittänyt kieltää
vyötkin, mutta ei ollut menny esikunnassa läpi niin absurdi vaatimus.
Puukko ja leatherman vyössä luonnollisesti kiellettyjä.

Olisko ollut -12 tai -13 kun tapatti viimeisen varusmiehen pistämällä kuumeessa
tekemään kuntotestiä. Silti selvisi pelkällä aikaistetulla eläkkeellä eikä
saanut edes linnaa.

Eli joku/jotku tahot senkin persettä suojeli viimeseen asti hoitovirheistä huolimatta.

25.02.2026 18:01:53
#739159 [+-] Piilota Suosittele

>>739125
Setä ei kestänyt sen säkin näkemistä ja suu vaahdossa vänkäsi, että se ei ole sipulisäkki, vaan joku varustereppu/pussi.


Tossa on muuten perää, silloin sotien aikaan varusmiehille jaettiin sipulisäkit jotka nimensä mukaisesti oli säkkejä jonka suu sidottiin/kiristettiin kiinni. Myöhemmin kun SA-INT heitti sipulisäkit helvettiin ja varusmiehille jaettiin ne pussit, niin se sippesäkki/sipulisäkki jäi sanana roikkumaan. Niin mun aikana 2002 myöskin puhuttiin sipulisäkeistä, vaikka se todellinen sipulisäkki oli se wanhan ajan nyssäkkä

25.02.2026 19:41:48
#739174 [+-] Piilota Suosittele

>>739159 Joku tuollanen tausta sillä ns. sipulisäkillä varmaan on.
Mutta oli siinäkin suu sellainen nyörillä umpeen vedettävä.

Varmaa on kuitenkin se, että Anttoni ei niitä halunnut samaan huoneeseen oli nimi mikätahansa.
Fiksumpi olis varmaan ottanu pestin jostakin muualta, kun ei kerran kyennyt enää
toimimaan oikeana lääkärinä, koska ei nähnyt enää oikeita vikoja, vaan pelkkiä movettajia.

Kukaan ei oikeasti halunnut sen vastaanotolle. Ennemmin kukatahansa hoitaja laittamaan
paperiin selkeästä kuumetapauksesta vuppia edes se päivä ja huomenna uus yritys, jos vaikka
Anttoni olis ollut jossakin toisaalla sillähetkellä.

[ 7 viestiä | ]