Ei hauskaa, koska totta Ei hauskaa, koska totta
Tuntuu mukavalta yllä varmasti Tuntuu mukavalta yllä varmasti
Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3 Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3
10 vuotta venäjää 10 vuotta venäjää
False Positive - Fundamental (2/3) False Positive - Fundamental (2/3)
Kaikki jotka tekee jotain tietää Kaikki jotka tekee jotain tietää
Kuohkea poutabörh :3 Kuohkea poutabörh :3
Syitä bodaamiseen Syitä bodaamiseen
ateriointi :3 ateriointi :3
Työhaastattelu Työhaastattelu
NARU NÅPULA NARU NÅPULA
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Kärpäset tekemässä kärpäsjuttuja Kärpäset tekemässä kärpäsjuttuja
Pelottava luuranko ulottuvuus Pelottava luuranko ulottuvuus
Vaderin viisaudet Vaderin viisaudet
Karu maisema Karu maisema
Sinapintekoa 1950-luvulla Sinapintekoa 1950-luvulla
Incoming transmission Incoming transmission
Kissagifejä Kissagifejä
nyt on moovsit nyt on moovsit
pro maalari pro maalari
IIDA5 IIDA5
Nössö Nössö
Spruits Spruits
 376 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.34 MB, 1 tiedosto, 23.02.2026 21:32:29
[ + 0 | ]

kylän kuumin bussi

[86244] [7eb2f8ca2decb3f8-h264-low_res.mp4] [5.34 MB] [464x848] [45.67s] [] []

bussi

(89)  · 

tulessa

(22)
23.02.2026 23:25:54
#739056 [+-] Piilota Suosittele

Tuotanoin.
Bussi kolas jo yhteen sähkötolppaan, josta löi valokaaret ympärille.
Tuo porukka ei varmaan oikein hoksannut, että se sama johtohelvetti on noiden
ympärillä. Tolppa tempassu johon tuolta risteyksen toisestapäästä mukaansa,
niin tunnelma olis sähköistynyt reilusti.

24.02.2026 14:05:49 | 14:06:55
#739072 [+-] Piilota Suosittele

>>739056
Yllättävän nohevasti siel vedettiin letkua ja sammutustyö aloitettiin. Tollanen sytyttää helposti koko korttelin jos vettä ei saada ja vitun nopeasti. Sopivasti autotkin parkissa palokuormaksi

24.02.2026 17:54:23
#739097 [+-] Piilota Suosittele

>>739072 Näyttäs siltä, että poliisit alotti tuon sammutuksen.
Äkkiä tapahtu, mutta tuo härdelli ja johtosotku päiden yläpuolella
ei herätä luottamusta.

24.02.2026 19:39:10 | 19:39:26
#739105 [+-] Piilota Suosittele

>>739097
Vissiin vesiposti oli lähellä. Ja tuo johtosotku on vielä siisti intiaan verrattuna missä vanhoja pouhija ei ees kerätä pois vaan tolpasta lähtee 52 eri piuhaa joista 4 toimii :D

[ 6 viestiä | ]