Ryppy ja Koponen pilotteina Ryppy ja Koponen pilotteina
:D :D
Rypäs Rypäs
Pertsan järki Pertsan järki
Newborn thot Newborn thot
Muki Muki
pettynyt kimi pettynyt kimi
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
Ohut persoona, paksu kuori Ohut persoona, paksu kuori
Hämähäkki Hämähäkki
Unohti suojalasit Unohti suojalasit
Kulttuurien kohtaamispaikka Kulttuurien kohtaamispaikka
Tomaatti vittu tyrmistyy Tomaatti vittu tyrmistyy
Silitetään koiraa Silitetään koiraa
vittu tärätän! vittu tärätän!
ebin :DDD ebin :DDD
Tuosta yli Tuosta yli
WTF WTF
kehistys vanma kehistys vanma
Räpäri ja oikeita ihmisiä Räpäri ja oikeita ihmisiä
Spy on edelleen herrasmies Spy on edelleen herrasmies
Hitlerin ampuja oli hieno mies Hitlerin ampuja oli hieno mies
matkailumainos japanista matkailumainos japanista
Kauppisen kala juttu Kauppisen kala juttu
 814 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.92 MB, 1 tiedosto, 07.04.2018 14:13:43
[ + 4 | ]

Koti takapihalta ja olohuoneesta

[10312] [hem.png] [1.92 MB] [1184x1692] [] []
hem.png

07.04.2018 15:27:14 | 19:17:49
#45146 [+-] Piilota Suosittele

45137

>>45136
On siinä isän maallista porukkaa taas, puolustatte vaan siksi natseja kun vihaatte ulkomaalasia ja siksi on ihan ok polttaa koko vitun rovaniemi ja vielä toinen juntti sotkee kämppänsä noiden hirviöiden lipulla,,,

07.04.2018 16:06:17
#45163 [+-] Piilota Suosittele

>>45146
45150

vaan idiootit ei tajua sitä että 1. maailmansodan jälkeen saksaa pilkattiin ja verseilesin sopimus rikottiin tahalteen.. sodan jälkeen saksa ajettiin polvilleen ja niiku kuvissa näytetään ni rahatukku on kilohinnaltaan halvempaa kun puu ja tää tehtiin systemaattisesti, usa teki kauppasaarron monen muun liittoutuneen kanssa sodan jälkeen että saksa ei saisi mitään edes ruokaa kansallensa, kaiken tämä "koulukiusaamisen" monen vuoden jälkeen saksa vaati jotain johtajaa joka on vahva ja pystyy palauttamaan saksalle sen oman kunniansa.. liittoutuneet on syypää hitlerin nousuun, ei kukaan muu..

07.04.2018 18:07:00
#45216 [+-] Piilota Suosittele

Tuosta voi koitua rikosoikeudellisia seuraamuksia. Mieleen muistuu kuinka vuonna 2005 eräs kuusikymppinen turkulaismies jätti Suomen lipun kuivamaan ikkunalle verhotankoon, johon se jäi kuukaudeksi roikkumaan miehen jouduttua sairaalaan. Taloyhtiö teki ilmeisesti Suomen lipun epäkunnioittavasta käsittelystä rikosilmoituksen, ja käräjäoikeus tuomitsi siitä 144€ sakot. Sairaalaan joutuminen ei kelvannut selitykseksi.

(Natsilipun luovasta käytöstä ei varmaankaan säädetä yhtä fasistisella tavalla, mutta en minä asiaa tunne)

07.04.2018 19:26:44 | 19:17:49
#45261 [+-] Piilota Suosittele

>>45163
Jaaha, lisää tälläsiä,,,
ja saksa voi sitten hykökätä puolaan pöllimään jutiloiden rahat ja omaisuuden ja vielä pistää työleirille,,,
45150

no oletko kuullut ajopuu teoriasta? Jatko sota oli oma valinta ja tyhmä sellainen
ymmärrän että kaunaa oli talvisodasta mutta ei olisi pitänyt lähteä kostoa suunittelemaan

08.04.2018 00:44:19
#45399 [+-] Piilota Suosittele

>>45216
En oikeesti ees tiiä mut joku kuitenki tietää. Eli Suomen lippua (sitä virallista) koskee omat säännöt ja toi ei näytä aidolta. Joku voi pätee tähä.

[ 11 viestiä | ]