loikkari loikkari
oon liekeis oon liekeis
Kuvaotokset #45 Kuvaotokset #45
Soitti hätänumeroon :3 Soitti hätänumeroon :3
gay gay
Kaikki jotka tekee jotain tietää Kaikki jotka tekee jotain tietää
Pako sarja Pako sarja
Natsinörtti Natsinörtti
komentorivi komentorivi
lopussa se paras seisoo lopussa se paras seisoo
hui saatana mee helvettiin siitä hui saatana mee helvettiin siitä
Suuri metsästäjä Suuri metsästäjä
nyt siivoat sotkusi nyt siivoat sotkusi
Sinapintekoa 1950-luvulla Sinapintekoa 1950-luvulla
Kissakuvia Kissakuvia
Mummion potut Mummion potut
Chicken tendies Chicken tendies
Totuus taas esille Totuus taas esille
Tasapainoinen kevät :3 Tasapainoinen kevät :3
Ryppy eläinlääkärinä Ryppy eläinlääkärinä
Rapeaa Rapeaa
Men At Work - Down Under Men At Work - Down Under
False Positive - Last-Ditch (2/?) False Positive - Last-Ditch (2/?)
Tarina päättyy aina onnellisesti Tarina päättyy aina onnellisesti
 815 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.92 MB, 1 tiedosto, 07.04.2018 14:13:43
[ + 4 | ]

Koti takapihalta ja olohuoneesta

[10312] [hem.png] [1.92 MB] [1184x1692] [] []
hem.png

07.04.2018 15:27:14 | 19:17:49
#45146 [+-] Piilota Suosittele

45137

>>45136
On siinä isän maallista porukkaa taas, puolustatte vaan siksi natseja kun vihaatte ulkomaalasia ja siksi on ihan ok polttaa koko vitun rovaniemi ja vielä toinen juntti sotkee kämppänsä noiden hirviöiden lipulla,,,

07.04.2018 16:06:17
#45163 [+-] Piilota Suosittele

>>45146
45150

vaan idiootit ei tajua sitä että 1. maailmansodan jälkeen saksaa pilkattiin ja verseilesin sopimus rikottiin tahalteen.. sodan jälkeen saksa ajettiin polvilleen ja niiku kuvissa näytetään ni rahatukku on kilohinnaltaan halvempaa kun puu ja tää tehtiin systemaattisesti, usa teki kauppasaarron monen muun liittoutuneen kanssa sodan jälkeen että saksa ei saisi mitään edes ruokaa kansallensa, kaiken tämä "koulukiusaamisen" monen vuoden jälkeen saksa vaati jotain johtajaa joka on vahva ja pystyy palauttamaan saksalle sen oman kunniansa.. liittoutuneet on syypää hitlerin nousuun, ei kukaan muu..

07.04.2018 18:07:00
#45216 [+-] Piilota Suosittele

Tuosta voi koitua rikosoikeudellisia seuraamuksia. Mieleen muistuu kuinka vuonna 2005 eräs kuusikymppinen turkulaismies jätti Suomen lipun kuivamaan ikkunalle verhotankoon, johon se jäi kuukaudeksi roikkumaan miehen jouduttua sairaalaan. Taloyhtiö teki ilmeisesti Suomen lipun epäkunnioittavasta käsittelystä rikosilmoituksen, ja käräjäoikeus tuomitsi siitä 144€ sakot. Sairaalaan joutuminen ei kelvannut selitykseksi.

(Natsilipun luovasta käytöstä ei varmaankaan säädetä yhtä fasistisella tavalla, mutta en minä asiaa tunne)

07.04.2018 19:26:44 | 19:17:49
#45261 [+-] Piilota Suosittele

>>45163
Jaaha, lisää tälläsiä,,,
ja saksa voi sitten hykökätä puolaan pöllimään jutiloiden rahat ja omaisuuden ja vielä pistää työleirille,,,
45150

no oletko kuullut ajopuu teoriasta? Jatko sota oli oma valinta ja tyhmä sellainen
ymmärrän että kaunaa oli talvisodasta mutta ei olisi pitänyt lähteä kostoa suunittelemaan

08.04.2018 00:44:19
#45399 [+-] Piilota Suosittele

>>45216
En oikeesti ees tiiä mut joku kuitenki tietää. Eli Suomen lippua (sitä virallista) koskee omat säännöt ja toi ei näytä aidolta. Joku voi pätee tähä.

[ 11 viestiä | ]