Kokeili vasempaa Kokeili vasempaa
Koiran hassu hattu :3 Koiran hassu hattu :3
Viimeinen blyathoollinen Viimeinen blyathoollinen
Työmijes Työmijes
Läskitkin on terveitä omasta mielestään Läskitkin on terveitä omasta mielestään
Käsityöhetki Käsityöhetki
Kalsiumi ✓ Pärinä ✓ Kalsiumi ✓ Pärinä ✓
Elämä on valintoja. Kumman valitset? Elämä on valintoja. Kumman valitset?
hyvää vettä hyvää vettä
Tarjous Tarjous
"Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?" "Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?"
Haluatko miljonääriksi Haluatko miljonääriksi
The Burrito Scrolls: Oblivion The Burrito Scrolls: Oblivion
Nautin tästä Nautin tästä
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
Pakistanilainen kaveri pyysi jakamaan, joten jaetaan Pakistanilainen kaveri pyysi jakamaan, joten jaetaan
Vaalianime 2019 Vaalianime 2019
Ja se oli kaunista Ja se oli kaunista
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
kirottu_sota kirottu_sota
Moniavioliitto Moniavioliitto
Se ois keskiviikko aamu! Se ois keskiviikko aamu!
Ismo Ismo
Suomi mainittu! Ja Norja! Suomi mainittu! Ja Norja!
 1 166 näyttökertaa, 13 viestiä, 17.59 MB, 1 tiedosto, 06.04.2018 17:19:22
[ + 8 - | ]

Karaokea vähän kännissä

[10293] [karaoke.mp4] [17.59 MB] [256x480] [] []

karaoke

(14)  · 

jäbä

(9)  · 

jungle

 · 

viidakko

(11)  · 

älämölö

(6)  · 

melu

 · 

meluta

 · 

laulu

(97)  · 

laulaa

(15)
06.04.2018 19:26:05
#44897 [+-] Piilota Suosittele

>>44886
Biisejä joita en halua kuulla enää koskaan: Viidestoista yö, Welcome to the Jungle, Nothing else matters, Stairway to heaven, Pohjois-Karjala sekä Aikuinen_vitun_nainen.
Mietin myös onko joku laki ettei muita kuin noita saa kuunnella kännissä jos on yli 40v.

07.04.2018 03:26:29
#45049 [+-] Piilota Suosittele

>>44992
Lukuunottamatta tota listani viimestä noi kaikki olis ihan kuunneltavia ainakin välillä ellei ne olis ne yleisimmät välineet korvaraiskauksen yhteydessä.

[ 13 viestiä | ]