benssoni benssoni
lunta :3 lunta :3
jeccu jeccu
oliko jotain asiaa oliko jotain asiaa
Ravintosuositus Ravintosuositus
Vanhoja uutismokia Vanhoja uutismokia
Naru! >:3 Naru! >:3
virgin protector virgin protector
Ebin..Haiiilll Ebin..Haiiilll
Mitä vittua juuri sanoit minusta? Mitä vittua juuri sanoit minusta?
Väärin parkkeerattu Väärin parkkeerattu
Putkari Putkari
I'm born again! I'm born again!
Too soon? Too soon?
Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
Pulsu ja Pertti pilkillä Pulsu ja Pertti pilkillä
Muutto texasiin Muutto texasiin
Arska Arska
pulmallinen peli >:3 pulmallinen peli >:3
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Henkilö Henkilö
Kusipää mummo Kusipää mummo
Behmoisa Morttikerä lebäilee :3 Behmoisa Morttikerä lebäilee :3
Resident Evil Resident Evil
 404 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto, 25.12.2025 21:38:41
[ + 0 | ]

ei ollutkaan manne

[85268] [f2565647209dd0e5.mp4] [1.77 MB] [480x476] [16.35s] [] []

manne

(192)  · 

neekeri

(1402)  · 

mcdonalds

(29)
26.12.2025 16:23:08
#732516 [+-] Piilota Suosittele

Neekerit, ählämit ja mustalaiset elävät hetkessä. Ei niiden aivokapasiteetti riitä ajattelemaan seuraamuksia.

[ 4 viestiä | ]