Aamukahavit Aamukahavit
Kokkelikaksikko Kokkelikaksikko
Ali-ihmisten harrastus Ali-ihmisten harrastus
Mitä sähkö on? Mitä sähkö on?
Ihana nainen Ihana nainen
Maistoi vain 2.0 Maistoi vain 2.0
Juhliin lähdössä Juhliin lähdössä
Katu neekeri Katu neekeri
Varastettu pankkikortti. Varastettu pankkikortti.
God bless america God bless america
Hintin seikkailut Hintin seikkailut
Ihana nainen Ihana nainen
Tapahtui jossain Tapahtui jossain
hapsi pääsee pukille hapsi pääsee pukille
Pyjamabanaani Pyjamabanaani
Saatanan nulikat Saatanan nulikat
ruualle vähän makua ruualle vähän makua
Nyt lähti rähisijä Nyt lähti rähisijä
Nettikissan perjantai :D Nettikissan perjantai :D
Manse on meno mesta Manse on meno mesta
Cuckraina Cuckraina
Tomaatti Tomaatti
Juhannusherkut Juhannusherkut
Kuistiapinan teloitus Kuistiapinan teloitus
 557 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 24.12.2025 18:31:48
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 24.12.2025.

Ei ne kaikki...

[85243] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [926x522] [] []
tiedosto.jpg

manne

(192)  · 

nainen

(2358)  · 

espoo

(11)
24.12.2025 21:10:51
#732302 [+2] Piilota Suosittele

+500 vuotta kokemusta mustaloisista olisi pitänyt opettaa: A:kasvattamaan ne irti "kulttuuristaan".
B:hirttää ne jo silloin 1700-luvulla kun se laki oli voimassa.
C:antaa niille enemmän runtua, mitä ne sai ennen 1970 luvun erikoisoikeuksiaan ja olla antamatta niille mitään erillisiä lisä oikeuksia (hame raha, romaniyhteyshenkilöt kelassa / sosiaali toimessa, kulttuuri tulkit poliisilla & oikeudessa jne jne).

24.12.2025 23:39:36
#732316 [+4] Piilota Suosittele

>>732302
Se mustalaismiehen hirttämislaki tais olla voimassa sillon 1700-luvulla. Sitä ei ois koskaan pitänyt perua. Saatanan mannet ei oo tehneet koko olemassaolonsa aikana mitään muuta ku tuhoa, kusetusta ja väkivaltaa. Ei niitä sentään niin hirveästi ole etteikö ois ehditty jo aikoinaan poistaa muonavahvuudesta. Vitunmoinen moka jättää ne saastat henkiin.

25.12.2025 10:04:38
#732353 [+2] Piilota Suosittele

Minkäs teet, kun Tiiakin on lapsesta asti aivopesty ajattelemaan, että mustaloiset ja ählämit ovat vain rikkaus.

[ 6 viestiä | ]