Harvinaisen selvä kuulutus Harvinaisen selvä kuulutus
Maalitaulu Maalitaulu
demarien invaasio demarien invaasio
Jaakko Teppo - Ei miestä voi raiskata Jaakko Teppo -  Ei miestä voi raiskata
pingviinien kanssa kiljua pingviinien kanssa kiljua
Ruotilaisessa metrössä Ruotilaisessa metrössä
Miss Piggy Miss Piggy
vihreä minuutti vihreä minuutti
Psykoosi nainen Psykoosi nainen
Hyi helvetti Hyi helvetti
LP levyn tekoa LP levyn tekoa
Hurr Hurr
Karhutkin on fiksumpia kuin neekerit Karhutkin on fiksumpia kuin neekerit
Nukkumatti Nukkumatti
vihreät de gröna vihreät de gröna
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
Jaakko Teppo - Abdullah Jaakko Teppo - Abdullah
Persuja turpaan! Persuja turpaan!
Tisut Tisut
Hemulin vehnäjauhot Hemulin vehnäjauhot
Lääkäri apu Lääkäri apu
mamu saa kyytiä mamu saa kyytiä
Yamette Onii-chan! Yamette Onii-chan!
Anime tytöt vuonna 44 Anime tytöt vuonna 44
 557 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 24.12.2025 18:31:48
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 24.12.2025.

Ei ne kaikki...

[85243] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [926x522] [] []
tiedosto.jpg

manne

(192)  · 

nainen

(2359)  · 

espoo

(11)
24.12.2025 21:10:51
#732302 [+2] Piilota Suosittele

+500 vuotta kokemusta mustaloisista olisi pitänyt opettaa: A:kasvattamaan ne irti "kulttuuristaan".
B:hirttää ne jo silloin 1700-luvulla kun se laki oli voimassa.
C:antaa niille enemmän runtua, mitä ne sai ennen 1970 luvun erikoisoikeuksiaan ja olla antamatta niille mitään erillisiä lisä oikeuksia (hame raha, romaniyhteyshenkilöt kelassa / sosiaali toimessa, kulttuuri tulkit poliisilla & oikeudessa jne jne).

24.12.2025 23:39:36
#732316 [+4] Piilota Suosittele

>>732302
Se mustalaismiehen hirttämislaki tais olla voimassa sillon 1700-luvulla. Sitä ei ois koskaan pitänyt perua. Saatanan mannet ei oo tehneet koko olemassaolonsa aikana mitään muuta ku tuhoa, kusetusta ja väkivaltaa. Ei niitä sentään niin hirveästi ole etteikö ois ehditty jo aikoinaan poistaa muonavahvuudesta. Vitunmoinen moka jättää ne saastat henkiin.

25.12.2025 10:04:38
#732353 [+2] Piilota Suosittele

Minkäs teet, kun Tiiakin on lapsesta asti aivopesty ajattelemaan, että mustaloiset ja ählämit ovat vain rikkaus.

[ 6 viestiä | ]