ouw! <:3 (sokea) ouw! <:3 (sokea)
hyvä esimerkki hyvä esimerkki
pintin seikkailut pintin seikkailut
Ranskalainen lannoitevero protesti Ranskalainen lannoitevero protesti
Totuus persujen välikysymyksestä Totuus persujen välikysymyksestä
Hengi hyvä, gundo gova :-D Hengi hyvä, gundo gova :-D
Hese Hese
Pihvi ninjailee Pihvi ninjailee
Tardigrade Inferno Tardigrade Inferno
Loled Loled
Puutteesta se johtu Puutteesta se johtu
Floyd Floyd
liikkumispakko liikkumispakko
naiset... naiset...
Polkupyörän suuntavilkku #2 Polkupyörän suuntavilkku #2
servattu servattu
sillä välin meksikossa sillä välin meksikossa
Axel F cats Axel F cats
stav wavs stav wavs
Idiootit liikenteessä Idiootit liikenteessä
Rangaistus. Rangaistus.
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
Amnesty tietää! Amnesty tietää!
perjantai perjantai
 413 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 15.12.2025 00:20:18
[ + 0 | ]

ahdistelija

[85127] [f80ccd65661540e5.png] [0.75 MB] [860x1081] [] []
f80ccd65661540e5.png

steam

(16)  · 

epic

15.12.2025 00:35:58
#731246 [+-] Piilota Suosittele

Steamilla on harvinainen monopoliasema. Kaikki käyttävät sitä, koska kaikki pitävät siitä. Mitään hämärää kikkailua tai aseman väärinkäyttöä ei ole tarvittu, lampaat seuraavat täysin omasta halustaan.

15.12.2025 01:44:57
#731259 [+1] Piilota Suosittele

>>731246 Onhan sitä periaatteesta kritisoitu monopolin hankkimisesta ja tuosta 30% osuudesta, josta
on tullut alan standardi.
Toisaalta ne on viellä onnistuneet tarjoamaan palvelua, jota asiakkaat haluavat tukea.
Epic ei miljardi investoinnillakaan ole onnistunut valvea haastamaan, vaikka antavat pelejä ilmatteeksi.

20.12.2025 03:53:53
#731711 [+-] Piilota Suosittele

>>731259
>>731246
Johtuu siitä, että Gaben on pelaaja joka teki palvelun pelaajille. Epicit ja muut Originit on taas bisnesmulkkujen tekemiä. Silloin kun aikoinaan pelasin Bäfä 3:sta, niin valtaosa mun kavereista oli samoilla linjoilla kuin mä. Eli BF3 oli ainoa peli jonka takia origin käynnistettiin, koska se oli pakollista. Hyvin harvalla oli muita pelejä originissa kuin BF3

[ 4 viestiä | ]