Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
kukko maailmalla kukko maailmalla
Yllätysbörheät :3 Yllätysbörheät :3
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
Tauski lukee MV-lehteä Tauski lukee MV-lehteä
aylmaoo aylmaoo
Stephen Hawking on kuollut Stephen Hawking on kuollut
kattoo tolleen kattoo tolleen
Luolasto on gay. Luolasto on gay.
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
"Tuosta!" :3 "Tuosta!" :3
Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3 Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3
Suuri paskaperse Suuri paskaperse
miten niin muka epärealistiset? miten niin muka epärealistiset?
ajattele lapsia ajattele lapsia
Introvertti psykoosissa Introvertti psykoosissa
perkele perkele
splöts_prlrllllsshhhh_xD splöts_prlrllllsshhhh_xD
only in repostnik land only in repostnik land
Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
Tilanne hallinnassa :3 Tilanne hallinnassa :3
Layerin muija Layerin muija
 832 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 03.04.2018 14:40:49
[ + 7 - | ]

Koiruuksia

[10086] [961_hound_soothe_rollover.png] [0.13 MB] [660x965] [] []
961_hound_soothe_rollover.png

mrlovenstein

(19)  · 

koira

(1229)  · 

wiggle

03.04.2018 16:15:40
#43889 [+-] Piilota Suosittele

>>43886

Ihmisen pitää kuunnella sisintään. Väitätkö ettet itse koskaan kehrää tai nuole käsiä puhtaaksi (tai saa paikkoja jumiin kierrepötköttelyä yrittäessä ;___; )? ;3

03.04.2018 22:42:27
#44013 [+-] Piilota Suosittele

>>43889

ehkä... nyt tosin kirjoittaminen on hankalaa kun mortti pökkii kättä :3

Sillä on halipula kun joutui olemaan koko päivän yksin. Olin kylästelemässä/leffomassa veljen luona. :33

04.04.2018 14:48:48 | 14:49:25
#44102 [+-] Piilota Suosittele

>>44013

Oli varmaan halibörhpitoiset yöunet :333

No, sitten kun vietätte aikaa vuorostaan sun luona Mortilla on keskeytymätön rabs ;3

Tietenkään sun veli ei ole yhtä 5/5 börhtier rabsmaster kuin sä mutta se oppii >:3

[ 9 viestiä | ]