raskasta kissantaita :3 raskasta kissantaita :3
Conan - vanha haamu laulaa totuuksia Conan - vanha haamu laulaa totuuksia
Paavo Paavo
oioio oioio
Mafia veljet Mafia veljet
Tarrat paikalleen Tarrat paikalleen
kaada tätä juttua tänne :3 kaada tätä juttua tänne :3
gondola afganistan expriense gondola afganistan expriense
This juice is so good This juice is so good
Kiltti tyttö Kiltti tyttö
Jussi Jussi
Super amazing frog fight Super amazing frog fight
Nukkehomoilua :D Nukkehomoilua :D
Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D Vitun papukaija :D Tänne ne chilit :D
Vastaisku Vastaisku
Muutin itse-itseni animeksi, Mordy Muutin itse-itseni animeksi, Mordy
Pulsu ja Pertti pilkillä Pulsu ja Pertti pilkillä
rakas päiväkirja rakas päiväkirja
Breksitin heipattimet Breksitin heipattimet
Kokeili näytellä disneyn leffoissa Kokeili näytellä disneyn leffoissa
tuulensuoja tuulensuoja
ihana nainen ihana nainen
Max arvostaa Max arvostaa
Maamiina Maamiina
 398 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 27.10.2025 20:19:49
[ + 1 | ]

Jutku

[84121] [kuva_2025-10-27_191921942.png] [0.84 MB] [1249x1113] [] []
kuva_2025-10-27_191921942.png

27.10.2025 20:56:34 | 21:01:49
#724181 [+-] Piilota Suosittele

>>724177
Mitähän @repostnik miettis, kun Putin päättäis hyökätä Suomeen heti kun rauha saapuu Ukrainaan? Nimittäin Putella ei ole kalustoa siihen kun kaikki paskottu Ukrainassa, mutta sitten pitäis luolastossa päättää oisko Suomen vai rakkaan ryssälandian puolella? Jos Suomeen se jää niin pitäis ampua itseään jalkaan koska rintamalle nyt ei ainakaan voida lähteä, mutta toisaalta ryssien puolelle ei myöskään voi loikata koska siellä laitetaan rintamalle vaikka ois ampunu itseään jalkaan :D Silti pitäis luolastossa vinkua kuinka vova-setä on paras ja ryssälandia on maailman paras maa, sekä seurata uutisista kuinka niitä lahdataan jatkuvasti rajalle ja Kremlin valta murenee kun ihmiset siellä alkaa kyllästyä loputtomiin sotiin. Sitte kun ryssälandia lopulta saa neuvostoliiton kohtalon, niin herranjumala sitä itkun määrää kuinka Suomi ja paha NATO hyökkäs aloitti koko sodan >.<

27.10.2025 22:54:40
#724205 [+6] Piilota Suosittele

Tää on kyllä jotain aivan sairasta. "Rauhankyyhkyjä" lentää venäjältä harva se päivä tuhoamaan ja tappamaan SIVIILEITÄ SAATANA!

[ 5 viestiä | ]