Boober nyt vittu Boober nyt vittu
Megapikselikuvia 40-luvulta Megapikselikuvia 40-luvulta
HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu
käsitätkö? käsitätkö?
Caroline Munro Caroline Munro
Yöt Arabiaaaaaan Yöt Arabiaaaaaan
Claudia Cardinale Claudia Cardinale
Refugees welcome Refugees welcome
Nihilismi Nihilismi
Täs pitää tietää biisin nimi Täs pitää tietää biisin nimi
R.I.P Charles Manson R.I.P Charles Manson
moi pitää mennä moi pitää mennä
Yllätysmuna (ei se raiskaus) Yllätysmuna (ei se raiskaus)
Sillon ku miä olin nuari Sillon ku miä olin nuari
tyttö tyttö
kääb kääb
Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
Syö paskaa Syö paskaa
menopeli menopeli
Ann-Margret Olsson Ann-Margret Olsson
Gonat Gonat
Härövarustus Härövarustus
no terve naapuri! no terve naapuri!
Teoston Uusi Logo Teoston Uusi Logo
 532 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.93 MB, 2 tiedostoa, 22.10.2025 13:53:14
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 22.10.2025.

Iso jänis ja kortsu

[83995] [tiedosto_1.mp4] [0.81 MB] [720x1280] [9.89s] [] []
[83994] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [717x960] [] []
tiedosto_2.jpg

kondomi

(29)  · 

ehkäisy

(6)  · 

kenguru

(16)
22.10.2025 19:43:40
#723128 [+-] Piilota Suosittele

>>723057
No tää mainos on vähän jälkijunassa ku nuiden faijojenhan se ois pitäny nähdä. Onneks Takakontti-Peksu on hoitanu oman panoksensa asiaan, mutta vain osittain. Exodus olis ollu sen kohalla jo kaivattava synnytyslaitoksella ja varmaan se kätilö tekikin kaiken voitavansa, mutta seittemännen pudotuksen jälkeen pää edellä lattialle ei ajanut juttua ihan maaliin.

>>723089

22.10.2025 22:01:57
#723155 [+1] Piilota Suosittele

Mielenkiintoinen paradoksi että maailma on ylikansoittunut mutta samaan aikaan tarvitsemme maahanmuuttoa koska syntyvyys on liian alhaista.

23.10.2025 00:20:28
#723178 [+2] Piilota Suosittele

>>723155
Kysyppä tuota seuraavalta vihervassarilta jonka tapaat ja taltioi tänne se hämmentynyt ilme jonka näet. Mä kyllä tiedän sen ääniraidan jo: "Ööö öö öööööööö öö ö ö ö öööö öööö si siis ö öööö öö ö ööö öööö"

[ 5 viestiä | ]