Niin hyvää sieneä Niin hyvää sieneä
statsejako? statsejako?
pelaa :3 pelaa :3
bitch slap bitch slap
Hyvin koulutettu rotikka Hyvin koulutettu rotikka
Talvimyrskyvaroitus Talvimyrskyvaroitus
neekerineekeri neekerineekeri
Hallitus ratkaisi murhailut. Hallitus ratkaisi murhailut.
A cruel jews' thesis A cruel jews' thesis
Sanna tiedottaa Sanna tiedottaa
kunnon valenatsi kunnon valenatsi
Hampaaton läski jauhelihalla Hampaaton läski jauhelihalla
Rapunaama vs Rikhard Rapunaama vs Rikhard
kaiken takana on .. kaiken takana on ..
pentti tuisku pentti tuisku
Mitä sä änkytät? Mitä sä änkytät?
Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä
twerkkausta twerkkausta
Maailmanvalta ja yleistieto.. Maailmanvalta ja yleistieto..
Musta töttö Musta töttö
Tiktok Tiktok
arvostelu arvostelu
NalleLoppaDorka.laatu NalleLoppaDorka.laatu
Sanna ja Time Sanna ja Time
 370 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 21.10.2025 16:58:40
[ + 1 | ]

markkinat

[83949] [f78ffeb7835bef4a.jpg] [0.42 MB] [817x1825] [] []
f78ffeb7835bef4a.jpg

nestle

 · 

vesi

(145)
21.10.2025 18:44:11 | 18:45:18
#722938 [+-] Piilota Suosittele

>>722933
Niin juuri, aivan kuten kaikki vähänkin tuottava. Tämän estämiseksi tarvittaisiin laki. Outokumpu tekee jotain oikein kun se on sekä louhija että jalostaja. Jalostaja pitkälle.

21.10.2025 20:13:47
#722961 [+-] Piilota Suosittele

>>722933 Nesquik taisi tuota jo yrittää vuosia sitten.
Joku pölö muistaakseni oli jo vetänyt/vetämässä nimen paperiin ennenkuin ymmärrettiin
vetää jarrua. Ei olisi ollut kuulemma, kuin oikeus pullottaa meidän pohjavettä.

Sen verran iso lafka vain kyseessä, että enemmän kuin yksisoluiset ajattelijat
tajuavat, että mitä se olisi todellisuudessa tarkoittanut.

Kyrvillä ei olis ollut mitään ongelmaa puristaa suomesta vedet kuin tiskirätistä
eikä täällä kellään olis ollu selkärankaa lyödä stoppia sille.

Onneksi sähköverkon myynnistä edes vähän viisastuttiin, että esim jyväskylässä
ei annettu kaupungin yksityistää vesiverkkoaan.
Olisi saattanut litrahinta vähän nousta...

[ 4 viestiä | ]