mr_pihvi muka gay? mr_pihvi muka gay?
hyvä mainos hyvä mainos
Tässä tentissä ei luntata :3 Tässä tentissä ei luntata :3
Pupu Tupuna tapaa Mirrin Pupu Tupuna tapaa Mirrin
börk börk
Kowalski Kowalski
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
H♂m♂ntai haastoi sinut taisteluun! H♂m♂ntai haastoi sinut taisteluun!
Hei Hei Franklin Hei Hei Franklin
menköön jänis... jänis meni... menköön jänis... jänis meni...
Zanuff The Butcher 1/3 Zanuff The Butcher 1/3
Woron ilmestys Woron ilmestys
I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
huomaava appustus huomaava appustus
Hyvää hoshtaita! Hyvää hoshtaita!
Tunnel of Love Tunnel of Love
Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä
Pelastakaa linnut Pelastakaa linnut
Paska pallo Paska pallo
Matujen kohtaaminen Matujen kohtaaminen
Ilon ja onnen päivä! Ilon ja onnen päivä!
darude darude
 549 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.64 MB, 2 tiedostoa, 06.09.2025 03:30:06
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 06.09.2025.

Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla

[82838] [tiedosto_1.mp4] [3.13 MB] [576x1024] [43.44s] [] []
[82837] [tiedosto_2.mp4] [1.51 MB] [720x720] [26.19s] [] []

milan jaff

(5)  · 

mutiainen

(67)  · 

kepu

(25)  · 

rasismi

(148)  · 

maahanmuutto

(85)
06.09.2025 08:29:41
#715444 [+2] Piilota Suosittele

Työperäinen maahanmuutto on hyvä asia, niin kauan kun ei myöskään haeta sitä 8€/h sopimus kikkailulla työllistettävää mamua, jonka netto palkka jää 1100€/kk ja joka nostaa kelasta satasen - parin asumistukia.
Myöskään työperäinen maahanmuutto jonka avulla voidaan polkea suomalaisten palkkoja, jättää oikeutensa tunteva suomalainen työllistämättä, ei ole hyväksyttävää.

06.09.2025 09:41:14
#715445 [+-] Piilota Suosittele

Noin 2-3 prosenttia nykyisistä maahan tulijoista/tunkeutujista on Suomelle netto positiivisia.. eli tienaavat saman kuin keskimääräinen suomalainen tai enemmän.. eivät siis kurjista suomen huoltosuhtetta.. nämä 2-3 prosenttia eivät elätä verotuotollaan edes 1-2 prosenttia muista tulojoista..

06.09.2025 12:39:22
#715460 [+-] Piilota Suosittele

Mitä se oikein räyhää tossa? Mikä on sen sanoma? En ihmettele jos ei kuulemma oikeudessa ymmärrä kuin "1 sanan neljästä".

[ 7 viestiä | ]