Halloween Halloween
tässä on hyvä olla tässä on hyvä olla
syö terminaattori paskas syö terminaattori paskas
yksin kotona yksin kotona
Saunatakin vakiovarusteet Saunatakin vakiovarusteet
Maamoottori Maamoottori
Herrasmiehen käytöstä Herrasmiehen käytöstä
Niilo22 red dead redemption 2 häröilyä Niilo22 red dead redemption 2 häröilyä
Nasta jekku Nasta jekku
Hyvänmielen medioita Hyvänmielen medioita
dolan vakoilee dolan vakoilee
Höhö :D Höhö :D
Jesse ja vaunu Jesse ja vaunu
Kumpi on hauskempi? Kumpi on hauskempi?
Keksihyllyn peto :3 Keksihyllyn peto :3
Pikachu Pikachu
Terry Terry
THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』 THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』
Hyvä poika Hyvä poika
Göran Göran
Yksinäiset vuoret 3/4 Yksinäiset vuoret 3/4
katsoo urheilua katsoo urheilua
En oo homo, uskokaa jo! En oo homo, uskokaa jo!
siivousapulainen :3 siivousapulainen :3
 549 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.64 MB, 2 tiedostoa, 06.09.2025 03:30:06
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 06.09.2025.

Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla

[82838] [tiedosto_1.mp4] [3.13 MB] [576x1024] [43.44s] [] []
[82837] [tiedosto_2.mp4] [1.51 MB] [720x720] [26.19s] [] []

milan jaff

(5)  · 

mutiainen

(67)  · 

kepu

(25)  · 

rasismi

(148)  · 

maahanmuutto

(85)
06.09.2025 08:29:41
#715444 [+2] Piilota Suosittele

Työperäinen maahanmuutto on hyvä asia, niin kauan kun ei myöskään haeta sitä 8€/h sopimus kikkailulla työllistettävää mamua, jonka netto palkka jää 1100€/kk ja joka nostaa kelasta satasen - parin asumistukia.
Myöskään työperäinen maahanmuutto jonka avulla voidaan polkea suomalaisten palkkoja, jättää oikeutensa tunteva suomalainen työllistämättä, ei ole hyväksyttävää.

06.09.2025 09:41:14
#715445 [+-] Piilota Suosittele

Noin 2-3 prosenttia nykyisistä maahan tulijoista/tunkeutujista on Suomelle netto positiivisia.. eli tienaavat saman kuin keskimääräinen suomalainen tai enemmän.. eivät siis kurjista suomen huoltosuhtetta.. nämä 2-3 prosenttia eivät elätä verotuotollaan edes 1-2 prosenttia muista tulojoista..

06.09.2025 12:39:22
#715460 [+-] Piilota Suosittele

Mitä se oikein räyhää tossa? Mikä on sen sanoma? En ihmettele jos ei kuulemma oikeudessa ymmärrä kuin "1 sanan neljästä".

[ 7 viestiä | ]