Korona Korona
valloittaja valloittaja
Poikanen harjoittelee linnaa varten Poikanen harjoittelee linnaa varten
tämä oli virhe :> tämä oli virhe :>
vetoomus vetoomus
Alaikäban Alaikäban
vassareilta kaljat pois vassareilta kaljat pois
chuck norris saa koronan chuck norris saa koronan
tarkka kuti tarkka kuti
kiinnostavaa kiinnostavaa
ICE-O-LATED ICE-O-LATED
AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä. AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä.
Ei kai se korona ihon läpi tartu Ei kai se korona ihon läpi tartu
corona corona
Muistakaa hygienia Muistakaa hygienia
Oikein Oikein
..but leave rest ..but leave rest
Sananmuunnos Sananmuunnos
Etätyöt on kivoja Etätyöt on kivoja
käsidesiä käsidesiä
Nii saatana Nii saatana
muotivillitys muotivillitys
on niillä kiire jonnekkin on niillä kiire jonnekkin
Miisa Nuorgam karanteenissa Miisa Nuorgam karanteenissa
 488 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.91 MB, 1 tiedosto, 18.08.2025 14:41:08
[ + 1 | ]

rabsutatko

[82385] [78d3cfa9543c0726.jpg] [0.91 MB] [1280x1707] [] []
78d3cfa9543c0726.jpg

kissa

(5209)  · 

börh

(1051)
18.08.2025 18:57:51
#712625 [+-] Piilota Suosittele

Läski kissa. Kerrostaloihin ei pitäisi päästää kissoja ja koiria ellei ole jatkuvasti aikaa lenkittää niitä eikä siltikään, ne tarvitsevat ison pihan - reviirin.

19.08.2025 23:49:32
#712846 [+-] Piilota Suosittele

>>712811
Jos en ns. "tee mitään" vaan juon kaljaa ja kirjoitan paskaa* koko päivän kuten nyt jo 1,5kk, tulee käveltyä rappusia ja muuta suunilleen tunnin verran, ja kyllä, 12x5 min lenkillä päivässä on sama teho kuin yhdellä 60min lenkillä.

*tätä

25.08.2025 09:23:43
#713753 [+1] Piilota Suosittele

>>712846

Liikkumattomuus on todellinen ongelma suomessa. Tähän ei juuri otettu valtion tasolta, ei kunnan tasolta mitään kantaa. Sen sijaan, että parannettaisiin fyysisen liikkumisen mahdollisuuksia sen hintaa kasvatetaan. Sähköskuutti hyvä idea sinänsä. Ongelmaksi onkin muodostunut pikkusnadujen käyttäytyminen niillä. Ehdotin tuossa jo monta kuukautta sitten, että sensoridataa sähköskuuttiin jalkojen asettelusta laudalla saataisiin tuplakuljetus loppumaan. Sähköskuuteille pakollinen tunnistautuminen pankkitunnuksilla tai biometrisellä tunnistimella ennen kuin pystyisi käyttöoikeutta hankkimaan.

Sitä ei haluta tehdä, koska jokainen sähköskuutti jouduttaisiin modifioimaan. Sen sijaan katsellaan ja jatketaan maksamista näitä pikkusnadujen käyttäytymisestä johtuvia kalliita sairaala-laskuja.

25.08.2025 18:26:18
#713882 [+-] Piilota Suosittele

>>713753
Liikkumattomuus on todellinen ongelma suomessa.

Ja siihen korjaukseksi kaupungin tukemat sähköpyörät 🥴 SÄHKÖ!!!pyörät. Skuutit on vain bisnestä, toivottavasti kohta kiellettyä sellaista ilman kypärää ja 16-vuoden ikää.

29.08.2025 08:58:48
#714259 [+-] Piilota Suosittele

>>713882

Tottakai sähköskuutit ovat bisnestä. Samoin muutkin asiat. Jos jokin jollain moottorilla liikkuva tuo käytännössä kuljetustuloja niin se on eri asia. Itse nojakilla + peräkärrillä säästänyt tuhansia euroja kuljetuskustannuksissa vuosien aikana. Sorttiin kun viimeksi kesällä kamaa vein, niin säätyi kyllä rahaa kivasti. AIkoinaan säästin työmatkafillaroinnilla noin 100 euroa kuussa bussimaksuista. Matkaa oli 11 kilsaa suuntaanta, mutta ylitti kuntarajan jos bussilla menisi niin maksaa vitusti.

11 vitun kilometriä, eikä kansalainen jaksa sitä polkea.

[ 10 viestiä | ]