sillävälin metrossa sillävälin metrossa
kohta on talvi kohta on talvi
Boris Groh: Our Lovely Neighbor Boris Groh: Our Lovely Neighbor
intia intia
spidercat spidercat
Kohta on kello pykälässään :3 Kohta on kello pykälässään :3
rajumpi strippiklubi rajumpi strippiklubi
kohta on talvi kohta on talvi
kemalit rekt kemalit rekt
bileet bileet
rankemmat hautajaiset rankemmat hautajaiset
ps2 ps2
HYVÄÄÄÄ HUOMENTAAA HYVÄÄÄÄ HUOMENTAAA
jeesus cosplaytä valmistellaan jeesus cosplaytä valmistellaan
salakuljettaja salakuljettaja
Ajokortteja jaossa Ajokortteja jaossa
Sanna Sanna
Jos metsään haluat mennä nyt.. Jos metsään haluat mennä nyt..
Voe jumalauta sentään Voe jumalauta sentään
Granit Granit
isäukko soittaa isäukko soittaa
aurora borealis? aurora borealis?
kaikki tarpeellinen kaikki tarpeellinen
ihan oma syy ihan oma syy
 781 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 27.03.2018 09:48:15
[ + 4 - | ]

Ei vittu mihin tää maailma on menossa

[9613] [Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png] [0.15 MB] [668x598] [] []
Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png

sukupuoleton

 · 

friikki

(9)  · 

matka

(11)  · 

kortti

(21)  · 

ulina

(31)  · 

traumat

27.03.2018 10:42:35
#41886 [+-] Piilota Suosittele

>>41881
Jos en nyt iha täysin vääräs oo ni voit ostaa matkakortin joka ei oo henkilökohtanen eli kaikki voi käyttää sitä mut se maksaa enempi. Sitte jos se o henkilökohtanen ni maksaa vähempi. Saa korjata.

27.03.2018 12:58:47
#41914 [+1] Piilota Suosittele

>>41893 Nimenomaan ja jonkun vähemmistön tähden pitäisi taas kerran muuttaa toimivaa systeemiä. Ja nyt puhutaan todellakin äärimmäisestä vähemmistöstä, jos yksi sadastatuhannesta ei tiedä mitä sukupuolta on.

27.03.2018 15:02:37 | 15:02:55
#41950 [+-] Piilota Suosittele

>>41882
>>41886
Riippuu vissiin aika paljon siitä, että missä kunnassa tai kaupungissa ollaan. Pääkaupunkiseudulla kortti on teoriassa henkilökohtainen, mutta sitä voi käyttää käytännössä kuka tahansa. Tässä onkin se idea, että kortti kadotessaan voidaan helposti uusia ilman erillisiä henkilötietomuutoksia.

>>41893
>>41914
Menetämmekö tässä muutoksessa mitään ratkaisevaa? Onko sukupuolen ilmaisu välttämätöntä matkakortissa? Helsingin Seudun kortissa ei ole koskaan ollutkaan sukupuolimerkintää.

Ymmärrän kyllä että täs pitää nauraa vassareille ja heidän typeryyksille, mutta muuten ehdotuksessa ei ole väärää. Perustelu on vaan onneton.

29.03.2018 00:48:19
#42375 [+-] Piilota Suosittele

>>41950
Kyl se pk seudulla oli iha oikeesti henkilökohtanen sillo ku ite sellasen hommasin, sehä siin juju oli et saat halvemmal ku ei voi jaeskella. En tiedä onko tosin käytäntö enään voimassa ku en tällä hetkellä omista.

[ 12 viestiä | ]