rasismi psykoosit rasismi psykoosit
Aion rääkätä tätä konetta vähän.. guadro joku Aion rääkätä tätä konetta vähän.. guadro joku
Gran Eh auto Gran Eh auto
hieno auto hieno auto
setämies sulkee tiktokin setämies sulkee tiktokin
Angela white vatkaa Angela white vatkaa
vihervasemmisto vihervasemmisto
saamelaisaktivisti saamelaisaktivisti
kelapäivänä kelapäivänä
Stubbin mietteitä Stubbin mietteitä
tärinä kiihtyy :D tärinä kiihtyy :D
mailma kylässä mailma kylässä
kolmelta aamuyöstä kolmelta aamuyöstä
nyt tuli lähtö nyt tuli lähtö
erillaisia vaatimuksia erillaisia vaatimuksia
allah moskeijalla allah moskeijalla
ovi hyvässä paikassa ovi hyvässä paikassa
Tissit Tissit
sairaat paskiaiset sairaat paskiaiset
nauraa nauraa
sohva sohva
Kävelyllä Kävelyllä
Tissit Tissit
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
 780 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 27.03.2018 09:48:15
[ + 4 - | ]

Ei vittu mihin tää maailma on menossa

[9613] [Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png] [0.15 MB] [668x598] [] []
Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png

sukupuoleton

 · 

friikki

(9)  · 

matka

(11)  · 

kortti

(21)  · 

ulina

(31)  · 

traumat

27.03.2018 10:42:35
#41886 [+-] Piilota Suosittele

>>41881
Jos en nyt iha täysin vääräs oo ni voit ostaa matkakortin joka ei oo henkilökohtanen eli kaikki voi käyttää sitä mut se maksaa enempi. Sitte jos se o henkilökohtanen ni maksaa vähempi. Saa korjata.

27.03.2018 12:58:47
#41914 [+1] Piilota Suosittele

>>41893 Nimenomaan ja jonkun vähemmistön tähden pitäisi taas kerran muuttaa toimivaa systeemiä. Ja nyt puhutaan todellakin äärimmäisestä vähemmistöstä, jos yksi sadastatuhannesta ei tiedä mitä sukupuolta on.

27.03.2018 15:02:37 | 15:02:55
#41950 [+-] Piilota Suosittele

>>41882
>>41886
Riippuu vissiin aika paljon siitä, että missä kunnassa tai kaupungissa ollaan. Pääkaupunkiseudulla kortti on teoriassa henkilökohtainen, mutta sitä voi käyttää käytännössä kuka tahansa. Tässä onkin se idea, että kortti kadotessaan voidaan helposti uusia ilman erillisiä henkilötietomuutoksia.

>>41893
>>41914
Menetämmekö tässä muutoksessa mitään ratkaisevaa? Onko sukupuolen ilmaisu välttämätöntä matkakortissa? Helsingin Seudun kortissa ei ole koskaan ollutkaan sukupuolimerkintää.

Ymmärrän kyllä että täs pitää nauraa vassareille ja heidän typeryyksille, mutta muuten ehdotuksessa ei ole väärää. Perustelu on vaan onneton.

29.03.2018 00:48:19
#42375 [+-] Piilota Suosittele

>>41950
Kyl se pk seudulla oli iha oikeesti henkilökohtanen sillo ku ite sellasen hommasin, sehä siin juju oli et saat halvemmal ku ei voi jaeskella. En tiedä onko tosin käytäntö enään voimassa ku en tällä hetkellä omista.

[ 12 viestiä | ]