lapsi tulossa lapsi tulossa
Jekkuja Jekkuja
Vauhtiliiga Vauhtiliiga
Tuu mua päin Tuu mua päin
Anglomaailman iloinen perhe Anglomaailman iloinen perhe
Ainaki kokeilisin Ainaki kokeilisin
Terve maailma Terve maailma
Ilkka possu Ilkka possu
kerran vielä savut saa kerran vielä savut saa
Vapaaherra Vapaaherra
Internet... Internet...
Denver the last Hinosaur. Denver the last Hinosaur.
Kaaleet ja duuni Kaaleet ja duuni
Näin käytät liekinheitintä Näin käytät liekinheitintä
Maanantai Maanantai
Totuus harrin sauvasta Totuus harrin sauvasta
Yksi ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa Yksi ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa
Raskaampaa tulivoimaa Raskaampaa tulivoimaa
Lol köyhä Lol köyhä
... ...
Markku perkele! Markku perkele!
Pähkinäallergia Pähkinäallergia
miksikö olla edgy miksikö olla edgy
Syökää tonnikalaa Syökää tonnikalaa
 437 näyttökertaa, 12 viestiä, 0 MB, 1 tiedosto, 01.08.2025 09:46:44
[ + 0 | ]

???

[82080] [NumeroPeli.png] [0 MB] [236x168] [] []
NumeroPeli.png

mysteeri

(11)  · 

numeroita

 · 

punainen

(9)  · 

sininen

(13)
01.08.2025 13:55:03
#709454 [+-] Piilota Suosittele

Nää vammaset tekstipohjaiset luolaseikkalut saa käännettyä ihan graafiseksikin.

Minä en näe tuossa mitään, saa olla vilkas mielikuvitus tai mainitussa psykoosissa jota Zolkinilta voi olettaa.

01.08.2025 14:49:08 | 15:17:57
#709463 [+-] Piilota Suosittele

>>709454 Ihme daiju oot,toi on shakki. Arvaa kikkelinpiirtäjä, onko helpompi eka tehdä tollanen konsoli versio, josta sitten overlay tyylisesti grafiikka version saa ulos pienellä vaivalla.

Ensiksi logiikka osio,

02.08.2025 02:24:30
#709629 [+-] Piilota Suosittele

>>709463
Pikavilkaisu, mutta vittua sä edes tällaista tänne lähettelet, ja miksi edes tehdä kun niitä on varmaan kymmeniä tuhansia ja vähintään satoja avoimena?

02.08.2025 02:41:01 | 02:44:16
#709632 [+-] Piilota Suosittele

>>709629 Etkö tosiaan hiffannut eka kuvasta että toi on shakki?

Kysytkö sä miksi mä teen shakki ohjelmaa, vain koska joku kans on tehnyt semmoisen?

Kun tekee kaiken itse, voi päättää kaiken itse, pitää keksiä kaikki itse, saa pitää kaiken itse.

Jos katsot kuvaa huomaat, että "mokujen" säännöt eivät ole täydelliset.

Eli tämä pätkä tarvitsee lisää pätkiä:


PROCEDURE calclightpawn(x,y:shortint); begin
if b[x,y-1]='e' then inc(lmove[x,y-1]);
if (b[x,y-1]='e') AND (b[x,y-2]='e')then inc(lmove[x,y-2]);
END;

PROCEDURE calcdarkpawn(x,y:shortint); begin
if b[x,y+1]='e' then inc(dmove[x,y+1]);
if (b[x,y+1]='e') AND (b[x,y+2]='e')then inc(dmove[x,y+2]);
END;

[ 12 viestiä | ]