nopeet hautajaiset nopeet hautajaiset
Surprise Surprise
nannaa ;) nannaa ;)
Nenämuna Nenämuna
Kuuma talvi Kuuma talvi
like a buzz like a buzz
Ja näin estettiin raskaus Ja näin estettiin raskaus
Mr_pihvi Mr_pihvi
Mun uus sisäkkö Mun uus sisäkkö
Tuet tulille Tuet tulille
kirottu_sota kirottu_sota
kjeh kjeh
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Ei voi olla huonoa Ei voi olla huonoa
Macka.B - Lyrical Chef Macka.B - Lyrical Chef
Cornelius Cornelius
I'm gonna sneak into your bed! I'm gonna sneak into your bed!
Fiksua korjaamista Fiksua korjaamista
Perus luolastolainen Perus luolastolainen
Kuvakommentti Kuvakommentti
Love escalator prank Love escalator prank
Nännit Nännit
mummonlohaa mummonlohaa
Mikä on sinun nimesi? Mikä on sinun nimesi?
 652 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 28.07.2025 06:33:11
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 28.07.2025.

Lvl 99 rölläys

[82018] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1080x1099] [] []
tiedosto.jpg

ozzy

(15)  · 

trolli

(32)
28.07.2025 07:01:08
#708719 [+4] Piilota Suosittele

Nykyään kun ei pysty sanomaan onko joku trolli vai ei.

Sitä itse sanoo "Ei tuota tyhmempää ihmistä voi olla", mutta katsos vain kun Maria Nordinin enkelipölyt ja sisäilma konsultaatiotkin alkavat kuullostaa järkevämmiltä kuin "Paju-pojun" salaliitot, tai Valo vesikauriin 68-sukupuolta "todistetusti" jutut.

Pahinta on se että aina jostain kulman takaa pölähtää kansanedustaja / tangokuninkaallinen / näyttelijä / onlyfans julkkis, joka ryhtyy sönköttämään kuinka ihmisen pitäisi elää pelkällä valoravinnolla, tai että hiv / aids paranee männyn siitepöly teellä.

28.07.2025 15:09:09
#708759 [+5] Piilota Suosittele

>>708719 Se tämänpäivän sarkasmissa ja trollauksessa onkin vikana,
että 10v sitten tarpeeksi typerä heitto oli helppo ymmärtää vitsinä.
Tänäpäivänä mitä älyttömämpi kommentti, niin ikävällä todennäköisyydellä sen
kirjoittaja on oikeasti tosissaan.

28.07.2025 20:17:16
#708794 [+-] Piilota Suosittele

>>708772 Menee ohi, että mistä on/oli kyse, mutta 10 vuotta sitten trollit oikeasti
jopa osasivat sekoittaa paskaa ja faktaa, että se ei haissut kilometrin päähän.

Vielläkään en ole ihan varma, että oliko nappulan Jimbo ja Antero oikeasti
niin pihalla, vai oliko ne vain hyvin roolissa pitäytyviä kestotrolleja.

[ 7 viestiä | ]