>>706930 En ole ikinä riskiajanut kuten veljeni, ja nyt aion ajaa vielä vittumaisemman hiljaa kun luin ilta-seiskasta etteivät hyväksy pientäkään ylinopeutta jota kaikki ajavat. Ei saa sakkoa, mutta ajan lähinnä 40-50-60-80 km/h teillä, niin nyt ajan mittarin mukaan eli 80-tiellä 73km/h >=)
>>707005 Siinäkohtaa, kun kiisselin hinta karkas ekan kerran joskus -22 taitteessa, niin oppi venyttämään penniä ja vakkariin max 90kmh satasen alueella.
Samaa oppia sovelletaan tuon navaran kanssa. Säästää muutaman euron viikossa, kun ei sinne töihin yleensä nyt ihan niin kiire ole.
>>707005 Ei huono idea. Itse olen yhä ajanut mittarisataa kasikympin alueella ja mittarin mukaan 120 satasen alueella, eikä ole kamerat tai ohi ajavat poliisit reagoineet. Jälkimmäiset mihinkään vuorokauden aikaan. Silti en roiku persiissä tai ohittele niitä, jotka toimivat tavallasi, koska se kilven jutska on korkein sallittu, ei miniminopeus.
Sulon vähän liikaakin löysää mittarissa. Puhelimellahan se on helppo mitata se virhe, ja ajaa sitten sitä. Vakionopeudensäädin ei ikävä kyllä toimi 40km/h:ssa jota yleisimmin ajan kun en aja juurikaan itse töihin.
[
11 viestiä
|
]
⭰
aerodynamic nigger
enmää jaksa
Uusin versio sähkiksestä
pyöräkaista
Pyöräily
YEET XD
Nigga broke my bike
Hupsista
Verkkopaita ja uusi satulan suojus
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
ai
innokkaan mäyn kanssa seikkailemassa :3
Huonon onnen rengas
Pyöräilemässä
Nigga stole my bike
Täällä sattuu vahinkoja
Jalkapyörä ":D"
Mites tää lähtee tästä
Hätä yllätti
ammattimies
alamäkipyöräilyä
Vahinkorasisti fanart.
ei oikeen yhellä kädellä kuvaaminen onnistu
Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti