Voi tätä ilon päivää! Voi tätä ilon päivää!
>Globalismi :D >Globalismi :D
Skyrim-sarjakuva Skyrim-sarjakuva
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
kärpäs liiga kärpäs liiga
Cooli lintu pummaa tulet Cooli lintu pummaa tulet
Nyt! Nyt!
minä autan :3 minä autan :3
Pitää maistaa :3 Pitää maistaa :3
Korvavaikkua Korvavaikkua
Iloinen bötköttelijä Iloinen bötköttelijä
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1
Viskiä Viskiä
Tyhmää Tyhmää
Main Difference Between Europe and USA Main Difference Between Europe and USA
Temppu ja miten se tehdään Temppu ja miten se tehdään
Puutarhan hoitoa Puutarhan hoitoa
Finnstonen bannipolitiikalle vastaus Finnstonen bannipolitiikalle vastaus
Pidempi oppimäärä (hallelujaa) Pidempi oppimäärä (hallelujaa)
Kastraattilaulaja Kastraattilaulaja
OMNOM NOM NOM OMNOM NOM NOM
Visenttejä Belovežassa Visenttejä Belovežassa
Tahdotteko säilyttää Neuvostoliiton? Tahdotteko säilyttää Neuvostoliiton?
julmaa poliisiväkivaltaa julmaa poliisiväkivaltaa
 665 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.01 MB, 1 tiedosto, 04.07.2025 19:42:33
[ + 4 | ]

Löyty vahingos, toivottavsti ei oo repolainen

[81650] [nais_hetki.mp4] [6.01 MB] [480x480] [49.75s] [] []

nainen

(2357)  · 

ratissa

 · 

bensaletku

04.07.2025 19:55:27
#705126 [+1] Piilota Suosittele

Toivottavasti sai rekkarin ylös, koska en usko että oli menossa raportoimaan
kohellustaan asemalle mistä tuon repi irti.

Toisaalta eikähän noissa nykyään ole senverran hyvät kamerat jenkeissä kuvaamassa tankkaajia,
että on varmaan naama ja rekkari jo paikallisen poliisin tiedossa.

05.07.2025 01:56:06
#705197 [+1] Piilota Suosittele

>>705152 Siellä on kieltämättä kauan aikaa ollut joku hysteria mustien
rikollisten suojelussa. Ihan viimeaikoinan rotukähinät kiehuu kun musta jätkä ns.
lukiossa puukotti valkoihonen jätkän koulun urheilukentän tiettämillä jostakin eripurasta.

Ilmapiiriä lämmittää parikin asiaa. Mustan kummuunin dindu nuffi asenne.
Tumma tuomari nainen päästi vapaaksi melkein ilmaisilla takuilla.
Tämän puukkottajan perheelle laitettiin keräys oikeudenkäynti kuluja kattamaan
joita tuli nopeasti noin puolen millin verran.

No nyt kuitenkin virallinen versio on, että mitään oikeutusta tuolle puukotukselle
ei ollut joten syyte on murha. Tässäkohtaa jotkin lahjoittajat kyselivät, että
saiskohan rahojaan takas.

No pojan mamma oli kerennyt hassata koko summan pieniin hankintoihin
muunmuuassa auto jne.

Oikeudenkäynnistä kun alkaa tulee varmasti sotkuinen...

[ 5 viestiä | ]