Pekka, sä oot mun idoli Pekka, sä oot mun idoli
Tissit Tissit
Win the Race Win the Race
sauna gisa sauna gisa
Ai saatana Ai saatana
hang up the phone hang up the phone
Ryybs Ryybs
lännen nopein lännen nopein
Päivistäjä on aina asiallinen Päivistäjä on aina asiallinen
lol lol
triggered triggered
kaupassa byöräily gielleddy kaupassa byöräily gielleddy
nännit nännit
Kuva2 Kuva2
Luontojuttuja Luontojuttuja
Simsalabim! Simsalabim!
knockout knockout
anna herkkuja :3 anna herkkuja :3
Wilfred 1/2 Wilfred 1/2
börhytin :3 börhytin :3
Super trump Super trump
Whee! Whee!
Kävi linnulle köpelösti Kävi linnulle köpelösti
Vanhalta farmilta Vanhalta farmilta
 477 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 30.06.2025 00:42:09
[ + 4 | ]

Kurkkaa

[81579] [8d2762ccb010c43c.avif.jpg] [0.12 MB] [1134x720] [] []
8d2762ccb010c43c.avif.jpg

rotta

(167)  · 

keimo

(15)  · 

heimosenkeimo

(82)
30.06.2025 16:21:36 | 16:22:08
#704556 [+1] Piilota Suosittele

>>704553
Olin tehny ttt hakemuksen ja ne tantat laitto mulle viestin että pelkkä tilitapahtumat ei oo riittävä, pitää olla tiliote. Jostain syystä mun tiliote näky pankissa niin et miltei joka päivälle oli oma tiliote, eikä kuukausittain. Lähetin pikku virne naamalla niille yli 30 liitettä.
Kirjotin vielä viestin et "vaaditte tiliotteen, nii täs tää ny olis".
Saa nähä meneenkö ees läpi vai jäänkö ilman toimeentulotukea kun ottaa varmaa vittuiluna ton vaikka en minä sille mitää mahda et en saanu tiliotetta kuukausi kerrallaan.

[ 3 viestiä | ]