Shitpost king Shitpost king
Takapiha Takapiha
Vähemmän kolutut polut Vähemmän kolutut polut
BIC kynä BIC kynä
Ninja Ninja
Valitse "nainen" Valitse "nainen"
Hölmö Hölmö
Muurahaispesä Muurahaispesä
Meth Meth
Wannabe Damme Wannabe Damme
Good dogs Good dogs
K-9 pidättää K-9 pidättää
Ollako homo vaiko eikö olla? Ollako homo vaiko eikö olla?
Puuta Puuta
venäjän sisällissodan mähisijöitä venäjän sisällissodan mähisijöitä
Destiny 2 Destiny 2
Kiitos börh :3 Kiitos börh :3
Gatorade Gatorade
Kalareissu Kalareissu
Urheiluruutu 3 Urheiluruutu 3
elämän ihme elämän ihme
Mamuista M Mamuista M
Insinöri juttuja Insinöri juttuja
muutama webm 13 muutama webm 13
 540 näyttökertaa, 6 viestiä, 11.84 MB, 2 tiedostoa, 10.06.2025 20:40:42
[ + 2 - | ]

rauhallista protestointia

[81210] [97e65e3bd2f3822a.mp4] [5.77 MB] [1280x720] [29.24s] [] []
[81209] [f411f0fa04307646.mp4] [6.08 MB] [720x1280] [36.25s] [] []

los angeles

 · 

vasemmisto

(216)  · 

hipit

(11)  · 

mellakka

(28)
10.06.2025 21:35:53
#702161 [+1] Piilota Suosittele

Ei taideta enää kalifornian johdolta kysellä, että tuleeko kansalliskaarti paikalle.
Paljon linnatuomioita tulossa tuosta ns. rauhallisesta mielenosoituksesta.

11.06.2025 17:02:03
#702211 [+3] Piilota Suosittele

Jenkkilässä protestoidaan ja mellakoissa liehuu vain Meksikon, palestiinan ja jonkun muun paskastanian lippuja.. ainoat jenkkiliput on niitä joita poltetaan.. näin käy kun maahan päästetään laittomia läjäpäin ja vassarit suvakkipäissään tunteilevat "raukkojen" rikollisten puolesta.. on iroonista miten mellajoijat heiluttelevat juuri niiden maiden lippuja, jossa eivät halua asua ja polttavat sen maan lippuja johon haluavat tulla vaikka vastoin lakeja.

[ 6 viestiä | ]