aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
Lumiukko Lumiukko
Huilu pois ja fagotti esiin Huilu pois ja fagotti esiin
Venäläinen jättiläinen Venäläinen jättiläinen
Räpätäti Räpätäti
Transfobia Transfobia
Hallovveenni Hallovveenni
Vapaan kasvatuksen tulokset... Vapaan kasvatuksen tulokset...
Kissagifejä Kissagifejä
Goatse kurpitsa Goatse kurpitsa
asumnirepakaT asumnirepakaT
ateistihaamu ateistihaamu
Uutisia Uutisia
Mites se nyt näin? Mites se nyt näin?
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
Virtuaalitodellisuus Virtuaalitodellisuus
Selkäsi takana :p Selkäsi takana :p
Impotentti Impotentti
Mitä kettu sanoo Mitä kettu sanoo
Ensi lumi Ensi lumi
Pätmänni & pojjaat Pätmänni & pojjaat
Kossua Kossua
Vihreät De Gröna Vihreät De Gröna
Näin siinä tullee käymään Näin siinä tullee käymään
 467 näyttökertaa, 3 viestiä, 13.56 MB, 1 tiedosto, 09.06.2025 16:07:00
[ + 3 | ]

parit modit

[81163] [ecc2fb9caf884a7f.mp4] [13.56 MB] [720x870] [26.97s] [] []

peli

(187)  · 

modit

09.06.2025 18:33:21
#701974 [+-] Piilota Suosittele

Skyrimin animaatiot vaatii aika perhanasti puukottamista, että ne saa
taittumaan mitenkään järkevästi tuliaseisiin, että näyttäs edes
vähän luontevammalta, kuin tässä.
Ja tähänkin on käytetty aikaa jo reippaasti animaatioita rukaten.

Ekat versiot käytti tylysti vain sitä varsijuosen latausanimaatiota,
joka oli aika tönkkö.

09.06.2025 19:00:12
#701983 [+-] Piilota Suosittele

Aikoinaa tuli wareteltua oblivion ja sitähä piti sit modailla nii perkeleesti että koko peli ei enää pyöriny paskalla PC:llä

09.06.2025 19:08:39
#701988 [+-] Piilota Suosittele

>>701983 Itsekkin aloitin skyrimin ware versiolla.
Siinä oli pari hassua bugia, esim Esbern ei suostunut puhumaan meikän hahmolle
siellä piilopaikassaan eikä tehtävä edennyt.
Konsolikomennoilla onneksi sai parit jumikohdat ohitettua, että peli tuli läpäistyä
kuitenkin.
Jälestä alennuksesta ostin virallisen version lisäreineen, jotka tuli pelattua.

[ 3 viestiä | ]