>>697738 Ei kai ku Suomessa kylpy- ja suihkuvetenä käytetään samaa mitä juot kraanasta. Ite noi paskamaat ovat vetensä pilanneet ja kohta Suomen vesi on yksityIS-VITUN-TETTÄVÄ ja VESI LASKU SAATTAA NOUSTA ENEMMÄN KUIN MUN SAATANAN VERENPAINE🤬
[
2 viestiä
|
]
⭰
märkää
Pehmeä jänis
Syöminen
Toiletti
Suklaata
Parkettien partaveitsi
Sillä aikaa aasiassa
Vain kuolema tietää rauhan maallisten kärsimysten taipaleelta